søndag, juni 22, 2008

GOD MORGEN REGN


Udenfor regner det stille men vedvarende. Det er nu om lidt, at sommerferierne starter for mange, jeg håber, regnen vil besinde sig og lade solen komme til om dagen, det ville være rart, om de to kunne finde en god blanding til glæde for både landmænd og feriefolket.


Herinde er lysene tændt, morgenbordet er dækket, og det er dagen, hvor vi skal til udstilling på datterens højskole, jeg glæder mig. Vi kører omkring og henter søn og min far, så det bliver en rigtig familiedag.

7 kommentarer:

  1. Håber I får en skøn søndag i familiens skød Lene - godt tur :)

    SvarSlet
  2. Om et øjeblik starter sommerferien. Jeg er enig. Regn om natten og strålende sol om dagen, ville gøre alle glade, så lad os krydse fingre.

    God dag til hele familien. Det lyder som dejlige planer, I har :-)

    SvarSlet
  3. En søndag af de bedste.......

    SvarSlet
  4. Tak Else, det er jeg sikker på vi gør :-)

    Vi krydser fingre Liselotte, og dagen i dag kan kun blive god :-)

    Nemlig Marianne :-)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud, dagen starter godt, god tur til hele familien... derude i regnen :)

    SvarSlet
  6. Familiedag - der findes da intet bedre ;-)

    SvarSlet
  7. Jette, det har været en god dag, regnen kom, når vi var indendøre :-)

    Intet, Jeanette Mariae, du har så evigt ret :-)

    SvarSlet