mandag, juni 30, 2008

SIKKE ET HELD!

Godt nok var det meningen, at jeg skulle blive inspireret til at lave mere sjov mad, da jeg købte bogen.

Det har jeg så ikke gjort så meget i, men til gengæld har datteren brugt bogen flittigt, og i aften var det vores tur til at smage kokkens arbejde.

Yoghurtsuppe med Naanbrød


Tandoorilaks med lime med kartofler i karrycreme og spæde salater med jordbær i fløde.


Som afslutning fik vi kirsebærkage med citronflødeskum, her blev billedet rystet, men smagen kunne vi ikke klage over;-)


Er vi mætte? I den grad, og aftensmaden har varet det meste af aftenen, og jeg har ikke rørt en finger!

11 kommentarer:

  1. Nøj,hvor er du heldig! Det ser vel nok lækkert ud.

    SvarSlet
  2. Uhmm! Hvor er det dejligt :-)

    SvarSlet
  3. Uhmm,hvor lækkert altså:-)

    SvarSlet
  4. Mmmmm, det ser lækkert ud.

    SvarSlet
  5. Den anmeldelse afgjorde det.... Den bog må hentes til matriklen :)

    SvarSlet
  6. Mums det ser rigtig lækkert ud :P

    SvarSlet
  7. Kære Alle, det var lækkert og Jette du vil ikke fortryde købet, jeg skal i hvert fald i gang igen med at snuse til opskrifterne :-)

    SvarSlet
  8. Hej Lene.

    Som ny på blogspot, tillader jeg mig lige at spørge om hjælp hos dig...

    Hvordan er det liiige du gør det dér, med at linke til noget andet, uden hele www-adressen viser dig i teksten? Dén har jeg altså ikke fundet ud af endnu...

    Hvis du kan/vil hjælpe mig, kan du bare skrive svaret enten her, eller også ovre "hos mig" ;-)

    På forhånd tak!
    Kirsten

    SvarSlet
  9. ...og der skulle selvfølgelig stå "sig", ikke "dig" ;-)

    SvarSlet
  10. Kirsten, velkommen her. Jeg markerer det ord i indlægget, som skal vise til linket. Så kopierer jeg adressen (ctrl og c), trykker på den grønne ikon ovenover indlægget, der står indsæt link, hvis man holder musen henover det. SÅ indsætter jeg adressen (ctrl og v) i den boks, der åbnes og trykker OK.
    Håber det er til at forstå, ellers er du velkommen til at skrive til min mailadresse, så skal jeg prøve at gøre det mere tydeligt :-)

    SvarSlet
  11. Tusinde tak for hjælpen, Lene :-) Det skal straks afprøves...

    SvarSlet