torsdag, juni 26, 2008

FOD PÅ

Udsalget er i gang, hvis nogen af jer andre ikke har bemærket det. Det betød så, at mange modeller ikke fandtes i min størrelse, og lige meget hvad jeg prøvede, så sad de for løse, for stramme eller føltes dårlige at gå i. Jeg prøvede Rieker, Angulus, Ecco og mange andre. Det jeg søgte var en flad sandal, der var god at gå i, og som jeg kunne bruge til pæn brug, altså sammen med en nederdel.

Når man skal på motorcykeltur, er der ikke plads til det store skoudvalg, så mine travesko og en sandal var konceptet forrige år, og det gik fint.

Til sidst gav jeg op i Aalborg og kørte til Aabybro.

På arbejde har jeg en sandal fra Green Comfort, den er en drøm at gå i. Og for et par måneder siden købte jeg en pæn hverdags sko i samme mærke, som jeg nærmest ikke har været ude af siden.


billedet fundet her

Nu har jeg så også fået en pæn sandal, synes jeg, med den lækreste sål, god støtte og i en smuk bronzebrun farve.


billedet er fundet her

Jeg har fod på det!

14 kommentarer:

  1. Hmm, det ser godt ud:)

    SvarSlet
  2. Sifka, det føles også godt :-)

    SvarSlet
  3. Sådanne sko ville også passe mine fødder...flade og med plads til tæerne :-)

    SvarSlet
  4. Anne, er det et udtryk for at vi er ved at blive gamle;-)

    SvarSlet
  5. De er fine, både skoene og sandalerne.

    SvarSlet
  6. Flade og med plads til tæerne, de sandaler kan jeg også godt bruge....hvem sagde gammel? Man er vel bare blevet behagelig! Et godt valg, lene.

    SvarSlet
  7. Jeg er vokset op med at der skulle være plads til tæerne, min far syede vores sko da vi var små.
    Jeg køber stadig sko eller sandaler hvor der er masser af plads til at knipse med
    storetåen:-)
    Og de du har ser utrolig behagelige og pæne ud.

    SvarSlet
  8. Hvor ser de lækre ud - jeg er også forfalden til gode sko med god komfort :-)

    SvarSlet
  9. Lige sko efter min smag.... og jeg har nu også altid brugt sko med plads, uden dog at føle mig særlig gammel.... ;)

    SvarSlet
  10. Det lykkedes Lene - de ser superlækre ud. Skønt.

    SvarSlet
  11. Hvor ser den sandal lækker ud ;-)

    SvarSlet
  12. Mine fødder er også skabt sådan - fodformede :) den ser lækker ud :)

    SvarSlet
  13. Ups jeg er kommet bagefter med kommentarer. tak for jeres bemærkninger, sålen svøber sig om min fod,det er ren nydelse, men desværre kan jeg nu mærke, at den forreste rem gnaver, så jeg overvejer om den vil give sig eller om jeg skal på jagt igen.

    SvarSlet