søndag, juni 08, 2008

UDFORDRING!

Jeg er blevet udfordret af Sister

1. Hvad lavede du for 10 år siden?

Jeg var medarbejdende ægtefælle på fuld tid, sygeplejerske var kun noget, jeg drømte om. Den første ansøgning blev sendt i oktober 98, men uden svar, og der skulle gå et år mere, før nogle turde ansætte en landmandskone, der havde været væk fra sygeplejen i 11 år.
Vores børn var 11 og 12 år, vi var alle tre FDFer, jeg var leder for piltene (9-10 årige), så højst sandsynlig var jeg i gang med at planlægge sommerlejr. Ferien dette år gik til Harzen, 7 dage heraf 6 med regnvejr ;-)

2. Hvilke 5 ting er på to-do-listen i dag?

Ingen verdens ting, jeg har strikket, solet mig, gået/løbet på mit løbebånd, vasket lidt tøj og gjort min kompetencedatabase færdig.

3. Disse snacks kan jeg godt lide:

Jeg spiser ikke meget snacks, derimod har jeg en sød tand, så bridgeblanding og lakridskonfekt får ikke mange dage her på matriklen.

4. Ting jeg gerne ville gøre, hvis jeg var milliardær:

Nogle af pengene skulle gå til forskellige foreninger, og da der er hundredvis af disse, så vælger jeg noget, der berører min familie, så noget der handler om kræft, sclerose og demens, samt apopleksi qua mit arbejde ville få en hjælpende hånd.

Penge til oplevelser og rejser ville der også blive plads til, så kunne jeg invitere hele min store familie med.

5. Steder jeg har boet:

Hammershøj, Oxford, Viborg, Skive, Aalborg og Store Vildmose

6. Disse 5 vil jeg gerne vide mere om:

Jamen jeg vil jo gerne vide mere om jer alle, så de, der endnu ikke er blevet udfordret, I er hermed udfordret :-)

5 kommentarer:

  1. Flot Lene - sjovt at læse :D

    SvarSlet
  2. Tænk så meget man finder ud af ved at læse disse udfodringer. Også du har været meget omkring :-)

    SvarSlet
  3. Tak Lene, jeg tror lige, jeg springer over med at se de 10 tilbage. Det har jeg gjort alt for meget i den seneste tid.

    Så jeg ser hellere med, når I frembringer jeres vidunderlige mindelser.

    Ønsker dig en rigtig dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  4. Det var meget spændende at læse, Lene. Og det falder fint i tråd med, hvad du har fortalt tidligere.

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer, jeg er kommet bagud med at kommentere, så I får lige en fælles kommentar :-)

    SvarSlet