onsdag, oktober 29, 2008

LYSESLUKKER

London må klare sig uden os, og vi må klare os uden London.

Det klarer både London og vi selvfølgelig, men jeg må indrømme, at jeg har været i dårligt humør i dag.

22 kommentarer:

  1. Du har min fulde sympati! Det er så skide ærgerligt. Tænk at vores penge bare er forsvundet ud i det blå.

    Jeg håber under alle omstændigheder, at i får mulighed for at komme til London en anden god gang (med et selskab, man kan regne med.

    SvarSlet
  2. UH, det er bare så ærgerligt!! Én af mine veninder der bor i London er vist også berørt - spg er om de så kommer hjem til DK til jul...

    SvarSlet
  3. fisker, vi skal til London en anden gang, men de andre flyselskaber var nu oppe i helt vilde priser i den weekend.

    Frk. bibo, der er vist mange hvor juleferien er i fare, håber de kan finde andet selskab.

    SvarSlet
  4. Surt show og så lige når du har glædet dig sådan.

    SvarSlet
  5. Lige mine ord Pollyanna :-)

    SvarSlet
  6. Aj, hvor er det rigtig ærgerligt for jer. Øv og øv.
    Lene, jeg melder pas til tagge-festen. Jeg har ikke fundet ud af endnu, hvordan navne kommer til at stå som links.....

    SvarSlet
  7. Anne, nemlig

    Betty, vi må i gang med at finde en weekend i det nye år, og så må vi sikre os bedre, hvis man kan det ;-) Det er helt OK med pas, det skal jo være sjovt, ikke en pligt :-)

    SvarSlet
  8. Det er så ærgeligt. ØV, ØV og atter ØV!

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare ærgerligt. Man må altså godt være sur! Man forestiller sig jo ikke, at ens "butik" sådan lige går konkurs. Det bliver da sværere og sværere at købe ind, hvis man også skal til at undersøge butikkens regnskab først. Her tænker jeg også på Merlins kunder, der dog trods alt tilsyneladende får lov til at beholde deres Merlin-tegnede forsikringer.
    /conny

    SvarSlet
  10. For filen da også Lene! Det er da bare for surt.... Sender trøstende pust fra vestkysten mod nord!

    SvarSlet
  11. Åh, Lene, hvor er det ærgerligt. Jeg troede, at der var noget, der hed rejsegarantiordning, men øv ...

    SvarSlet
  12. Øv altså - jeg tænkte faktisk på dig, da jeg hørte om konkursen, men håbede det bedste.

    SvarSlet
  13. Så kan du passe dit kursus og glæde dig over det, samt komme herover (ta Liselotte med) I trænger til lidt opvartning og luftforandring. Klem til dig.

    SvarSlet
  14. Åh, hvor ER jeg ked af at I også blev berørt, Lene - du havde sådan "fortjent" dén tur - det havde I alle! :-(

    SvarSlet
  15. Ærgerligt i ikke kommer til London.Men i hade ikke købt biletter vel?

    SvarSlet
  16. Tak for jeres øv-kommentarer :-)
    Rejsegarantiordningen, madame, dækker kun hvis man havde købt flybillet og hotel sammen, det havde vi så ikke, men heldigvis havde vi så ikke fået bestilt hotel.
    Og jo Conny, vi havde købt billetter, deværre, men skidt pyt, det er langt værre for dem, der står i udlandet og ikke har nogen penge.

    SvarSlet
  17. Hvor er det ærgerligt, Lene!

    *trøstekram*

    Der er mange, som er hårdt ramt. De danskere, som i fællesskab har købt min mors hus, har lige tabt mange tusinde kroner, fordi de havde købt alle flybilletter og betalt billeje gennem Sterling...

    Øv!

    SvarSlet
  18. Henriette, der er så mange, der har mistet mange flere tusinde kroner mere end vi har,og hvor de måske slet ikke har råd til at købe ny billet, så surt show, det er det.

    SvarSlet