Aj, hvor er det rigtig ærgerligt for jer. Øv og øv. Lene, jeg melder pas til tagge-festen. Jeg har ikke fundet ud af endnu, hvordan navne kommer til at stå som links.....
Betty, vi må i gang med at finde en weekend i det nye år, og så må vi sikre os bedre, hvis man kan det ;-) Det er helt OK med pas, det skal jo være sjovt, ikke en pligt :-)
Hvor er det bare ærgerligt. Man må altså godt være sur! Man forestiller sig jo ikke, at ens "butik" sådan lige går konkurs. Det bliver da sværere og sværere at købe ind, hvis man også skal til at undersøge butikkens regnskab først. Her tænker jeg også på Merlins kunder, der dog trods alt tilsyneladende får lov til at beholde deres Merlin-tegnede forsikringer. /conny
Tak for jeres øv-kommentarer :-) Rejsegarantiordningen, madame, dækker kun hvis man havde købt flybillet og hotel sammen, det havde vi så ikke, men heldigvis havde vi så ikke fået bestilt hotel. Og jo Conny, vi havde købt billetter, deværre, men skidt pyt, det er langt værre for dem, der står i udlandet og ikke har nogen penge.
Der er mange, som er hårdt ramt. De danskere, som i fællesskab har købt min mors hus, har lige tabt mange tusinde kroner, fordi de havde købt alle flybilletter og betalt billeje gennem Sterling...
Henriette, der er så mange, der har mistet mange flere tusinde kroner mere end vi har,og hvor de måske slet ikke har råd til at købe ny billet, så surt show, det er det.
Du har min fulde sympati! Det er så skide ærgerligt. Tænk at vores penge bare er forsvundet ud i det blå.
SvarSletJeg håber under alle omstændigheder, at i får mulighed for at komme til London en anden god gang (med et selskab, man kan regne med.
UH, det er bare så ærgerligt!! Én af mine veninder der bor i London er vist også berørt - spg er om de så kommer hjem til DK til jul...
SvarSletfisker, vi skal til London en anden gang, men de andre flyselskaber var nu oppe i helt vilde priser i den weekend.
SvarSletFrk. bibo, der er vist mange hvor juleferien er i fare, håber de kan finde andet selskab.
Surt show og så lige når du har glædet dig sådan.
SvarSletLige mine ord Pollyanna :-)
SvarSletØv :-(
SvarSletAj, hvor er det rigtig ærgerligt for jer. Øv og øv.
SvarSletLene, jeg melder pas til tagge-festen. Jeg har ikke fundet ud af endnu, hvordan navne kommer til at stå som links.....
Anne, nemlig
SvarSletBetty, vi må i gang med at finde en weekend i det nye år, og så må vi sikre os bedre, hvis man kan det ;-) Det er helt OK med pas, det skal jo være sjovt, ikke en pligt :-)
Rigtig meget ØV. :-(
SvarSletDet er så ærgeligt. ØV, ØV og atter ØV!
SvarSletHvor er det bare ærgerligt. Man må altså godt være sur! Man forestiller sig jo ikke, at ens "butik" sådan lige går konkurs. Det bliver da sværere og sværere at købe ind, hvis man også skal til at undersøge butikkens regnskab først. Her tænker jeg også på Merlins kunder, der dog trods alt tilsyneladende får lov til at beholde deres Merlin-tegnede forsikringer.
SvarSlet/conny
ØV !
SvarSletÆW altså!
SvarSletFor filen da også Lene! Det er da bare for surt.... Sender trøstende pust fra vestkysten mod nord!
SvarSletÅh, Lene, hvor er det ærgerligt. Jeg troede, at der var noget, der hed rejsegarantiordning, men øv ...
SvarSletØv altså - jeg tænkte faktisk på dig, da jeg hørte om konkursen, men håbede det bedste.
SvarSletSå kan du passe dit kursus og glæde dig over det, samt komme herover (ta Liselotte med) I trænger til lidt opvartning og luftforandring. Klem til dig.
SvarSletÅh, hvor ER jeg ked af at I også blev berørt, Lene - du havde sådan "fortjent" dén tur - det havde I alle! :-(
SvarSletÆrgerligt i ikke kommer til London.Men i hade ikke købt biletter vel?
SvarSletTak for jeres øv-kommentarer :-)
SvarSletRejsegarantiordningen, madame, dækker kun hvis man havde købt flybillet og hotel sammen, det havde vi så ikke, men heldigvis havde vi så ikke fået bestilt hotel.
Og jo Conny, vi havde købt billetter, deværre, men skidt pyt, det er langt værre for dem, der står i udlandet og ikke har nogen penge.
Hvor er det ærgerligt, Lene!
SvarSlet*trøstekram*
Der er mange, som er hårdt ramt. De danskere, som i fællesskab har købt min mors hus, har lige tabt mange tusinde kroner, fordi de havde købt alle flybilletter og betalt billeje gennem Sterling...
Øv!
Henriette, der er så mange, der har mistet mange flere tusinde kroner mere end vi har,og hvor de måske slet ikke har råd til at købe ny billet, så surt show, det er det.
SvarSlet