onsdag, oktober 22, 2008

SKULDERNE NED

Dybe og rolige vejrtrækninger.

Jeg behøvede slet ikke at sige det til mig selv, for det kom helt af sig selv, da jeg kom ud til Liselotte.

Dagen var blevet lidt mere hektisk, end jeg havde regnet med, så det var skønt at kunne sætte kursen mod Gug.

Det var ren nydelse at sidde der med en god kop te og lade snakken flyde. Mit hækleproblem blev løst lynhurtigt af Liselotte, så nu kan der hækles igennem i aften efter kor.

Gode mennesker er værd at samle på, og jeg er glad for, at jeg har mødt ikke blot Liselotte men også resten af familien. Også Oscar, selvom jeg et kort øjeblik troede, han knurrede af mig, men det var vist en godbid, der skulle sluges, samtidig med at jeg skulle bydes velkommen ;-)

6 kommentarer:

  1. Vi var ALLESAMMEN glade for at se dig, Lene. Også Oskar, som sad og småsnøftede ude foran døren, efter du var gået. Han knurrer aldrig og slet ikke af dig :-)

    Du er dejligt selskab, Lene. Det syntes alle, da du måtte hjem og genoptage det stramme program. Jeg håber du når at nyde undervejs :-)

    SvarSlet
  2. De er så dejlige at kende,Lene - jeg kan godt forstå at det havde den virkning på dig, at komme derud!

    Du er nu også et godt bekendtskab, som er dejligt at få besøg af :-)

    Oskars velkomsthilsen er så sød - det gør han næsten altid, han forstår at tage imod de besøgende ;-)

    SvarSlet
  3. Det lyder bare så godt, så godt. Hækle igennem - så er der vist fart på :-)

    SvarSlet
  4. Tak Liselotte, I var lige det jeg trængte til, opg vi nåede at nyde suppen inden jeg drog af sted til kor, som så også gav mig et pusterum :-)

    Ella, det er guld værd at kende mennesker, som man kan slappe af sammen med :-)

    Donald, det er bare pral, men jeg vil gerne være færdig med det :-)

    SvarSlet
  5. Et godt råd lidt hundepiller i lommen næste gang du besøger Oscer,så knurre han ikke af dig.

    SvarSlet
  6. Conny, den knurrede ikke, det lød blot sådan, men dit råd bruger vores post hver dag, så Laika står troligt og venter på at posten komemr ud af bilen :-)

    SvarSlet