torsdag, oktober 02, 2008

WIN-WIN SITUATION

”jeg skal lave det hele, for ellers kan jeg ikke huske det!”

Ingen protester fra min side, så i dag har jeg ageret talende kogebog, mens sønnen lavede maden.

Vi hyggede os, fik snakket om lidt af hvert, og efter 1 time kunne vi kalde den travle landmand ind til et lækkert aftensbord.

Cowboyret (vores navn for svitset hakket oksekød og løg med baked beans, dåsetomater og godt med krydderier tilsat), dertil ovnbagte kartoffelbåde og en lækker rødkålssalat fra Suveræne Succeser. Rødkål, blegselleri, druer, æbler, dadler og valnødder overhældt med en lækker appelsinsaftdressing. Vi gik ikke sultne fra bordet, og opvasken gik dobbelt så nemt, når man er to.

Vi er klar til næste uge.

4 kommentarer:

  1. Jeg hade det lidt som din søn, da jeg som voksen skulle lære matematik,jeg fik ikke rat meget ud af det, når læren skrev en masse på tavlen, jeg skulle selv skrive og læse, så forstod jeg det bedere.

    SvarSlet
  2. Conny, jeg kan også bedst huske ting, som jeg selv har haft i hænderne :-)

    SvarSlet
  3. Lyder som en lækker middag Lene :D og man får ofte en god snak når hænderne er optaget af arbejde ;)

    SvarSlet
  4. Else, snakken går nemlig tit meget lettere, når man arbejder sammen :-)

    SvarSlet