søndag, december 24, 2006

KOM JUL, KOM SNE, KOM GAVER


Ja sneen er ikke på vej, gaver skal der nok være nogle stykker af, men nu sænker julefreden sig, jeg sidder her (alt for sent) og lytter til julekoncert i fjernsynet.

Næste år vil jeg ikke have restpartier til lillejuleaften, så vil jeg hygge mig.
Det har jeg nu også gjort i dag. Det har været en god dag på arbejde, vi har løftet i flok, hjulpet og været nærværende. Og mine dejlige kolleger syntes, jeg skulle afspadsere 1½ time, hvor heldig har man lov at være.

Nu er julekonfekten lavet, adventsgaverne strikket færdig. Måske skulle jeg pakke gaverne ind nu, når jeg alligevel er oppe.

Hvad fremtiden bringer, ved jeg ikke, men jeg ved, at i dag skal jeg tilbringe aftenen med nogle af dem, der betyder allermest for mig, nemlig min mand, vore børn, min yngste lillesøster og mine forældre.

Måtte alle få lov til at være sammen med nogen, der betyder noget for dem.

Glædelig jul til jer alle

7 kommentarer:

  1. og glædelig jul til jer.

    SvarSlet
  2. Glædelig jul, Lene.

    SvarSlet
  3. Rigtig Glædelig Jul til Jer også :o)

    SvarSlet
  4. Glædelig jul til Nordjylland ;)

    SvarSlet
  5. Også en glædelig jul til dig og dine - her er julefreden også ved at sænke sig..

    SvarSlet
  6. I lige måde alle sammen

    SvarSlet
  7. Glædelig jul, Lene, til jer allesammen :-)

    SvarSlet