torsdag, april 09, 2009

EN FLYVENDE TALLERKEN?

Man får masser af frisk luft af at køre motorcykel, men motion giver det ikke.

Der var fodbold i fjernsynet, da vi kom hjem, så klokken var over solnedgangstid, inden vi steg ud af bilen oppe ved sommerhuset.

Så gik det ellers i skarp trav ned til klitterne, op over dem og så var havet der. Der var nærmest ingen på stranden, kun lyden af havet og vores trin blev vores følgesvend.


Op gennem Blokhus, diskoteket, hvor vi har holdt utallige gange og ventet på vore børn, var sæsonstartet ligesom fastfood stedet ved siden af. Det har vist samme åbningstid som diskoteket. På de forskellige restauranter sad mennesker og hyggede sig. Udenfor brændte levende lys og tæpper lå på stolene og indbød til, at man satte sig. Det gjorde vi nu ikke, vi skulle hjem igen.

Efter vi havde besteget den stejleste vej i Blokhus, ville jeg lige tage et billede af fuldmånen, i stedet fik jeg en flyvende tallerken.

12 kommentarer:

  1. To sjaele - en tanke. Maanen var aabenbart lige saa smuk hos jer, som her.

    SvarSlet
  2. Jeg så den kun som rund her i hovedstaden - er sikker på at det er en UFO :-)

    SvarSlet
  3. At trave rundt i klitterne ved fuldmånetid - det må have været en vidunderlig oplevelse.

    Her var jeg på en dejlig vandring i engen med Viggo. Jeg forsøgte også at fotografere månen - uden det store held.

    Glædelig Langfredag og klem til dig ;-)

    SvarSlet
  4. Vi så også fuldmånen i nat, Lene, det var et helt fantastisk syn, fordi der ingen skyer var.
    Ha' en dejlig langfredag, her skinner solen, og det håber jeg også, den gør hos dig :O)

    SvarSlet
  5. Tina, men dit billede er det absolut smukkeste :-)

    Marianne, mon jeg skal sende mit billede ind til UFOcenteret ;-)

    Tak og klem tilbage, Jeanette, fuldmånen kunne vi faktisk ikke se nede ved havet, der var stadig lidt skyer, men senere så lyste den for os gennem klitterne :-)

    Tak i lige måde madame, her skinner solen dejligt :-)

    SvarSlet
  6. Helt klart det er da en Ufo :)

    Her i Odense var månen rund som en ost, jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke tog noget billede :):)

    Kan du have en god dag

    SvarSlet
  7. Smuk smuk måne, og måneskins tur..
    Jeg vil næste kalde jer måne fiskere

    SvarSlet
  8. Tak i lige måde Pernille, månen var også stor og rund her, men i kameraet blev den transformeret til en UFO :-)

    Tak Mette, vi vil fiske lidt mere i aften :-)

    SvarSlet
  9. Skønt underligt billede:)

    SvarSlet
  10. Oline, jep :-) jeg har vist ikke helt rolig kameraføring :-)

    SvarSlet
  11. På Lolland, Falster og Sjælland var månen rund, kuglerund, så det må have været en UFO du fik i kassen.

    SvarSlet
  12. Moster tulle, eller også er jeg en dårlig fotograf :-)

    SvarSlet