mandag, april 13, 2009

VI VED DET JO GODT

men hvorfor bliver vi overrasket hver gang?

12 kommentarer:

  1. Ja vi bliver lige facinerede hver gang - og hun synger da også fantastisk! Tak for linket ;)

    SvarSlet
  2. Hvornår var det lige, at vi besluttede os for, at det kun er de unge og smukke, der har talenter???

    SvarSlet
  3. Tusind tak for oplevelsen.

    Jeg er både rørt, har gåsehud og føler mig dybt taknemmelig over, at verden er ved at få øjnene op for, at man "ikke kan skue hunden på hårene".

    Det har hun blandt andre bevist endnu engang.

    Knus herfra ;-)

    SvarSlet
  4. Anette, selv tak :-)

    Sifka, ja hvornår blev det bestemt? :-)

    Jeanette, lige præcis :-)

    SvarSlet
  5. Jeg faar kuldegysninger hver gang jeg hoerer hende - hvilket er tre gange allerede i dag!

    SvarSlet
  6. Tina, hun er bare god og så kan jeg ikke stå for klippene med de tre dommere, selv Simon sidder med saligt smil ;-)

    SvarSlet
  7. Helt igennem fantastisk. Sad også med kuldegysninger da hun brød ud i skønsang. Og grinede højt, da SAMTLIGE hager i salen ramte gulvet!

    SvarSlet
  8. frk. bibo, jeg har lige nydt sangen sammen med min mand, og jeg bliver lige glad hver gang :-)

    SvarSlet
  9. Hold da op, jeg har lige hørt hende, det er dog fantastisk, sikke en stemme, og sikke en oplevelse for øjnene, hvor man følger både publikum og dommernes attitude før, under og efter hendes sang.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  10. Vibeke, det er så godt at se publikums øjne, deres mimik og så da hun begynder at synge, den forandring.

    SvarSlet
  11. Det var gribende at se, Lene! Hun synger jo helt enestående - og hvor er det dog befriende, at fordommene kom til kort.

    Ha' en dejlig tirsdag :-)

    SvarSlet
  12. Tak i lige måde madame :-) befriende er et herligt ord :-)

    SvarSlet