søndag, september 27, 2009

BAGOM

Turen i dag startede ved motorvejsafkørslen Støvring syd; vi kom fra nord, de kom fra øst, vest og syd. En efter en svingede motorcyklerne ind på pladsen, flere af kvinderne havde taget deres egen motorcykel med i dag; vi er dog nogle stykker, som har det så godt på bagsædet, at det kørekort ikke trækker.


Overskriften på turen må hedde Bagom; jeg kan ikke huske alle de steder, vi var i Himmerland, men gang på gang måtte jeg sige, nå det er her vi er, vi var bare kommet bagom, aldrig af den lige vej til en by eller landsby.


Vejret holdt tørt, solen kom endda frem ind imellem, og jeg nød det danske landskab på vej ind i efteråret. Det blæste rimeligt heftigt, og det er desværre gået ud over mine billeder, mange af dem er blevet rystede.


Turen sluttede ved turlederen, hvor hans kone havde dækket et fantastisk kagebord, med de mest lækre hjemmebagte boller, store stykker chokoladekage, skøn, skøn æblekage og muffins som afslutning. Det var lidt sværere at hoppe på motorcyklen, da vi skulle hjem.

9 kommentarer:

  1. Ser at du har hatt ein fin tur i godt selskap :)

    SvarSlet
  2. Marie, det har været så godt :-) Og Norge blev en del af snakken, for vi skulle jo høre om hinandens sommerferieture :-)

    SvarSlet
  3. Turen slutte Hvalpsund, der har jeg også været i dag.

    SvarSlet
  4. hov, så var det nok jer, jeg mødte da jeg kørte hjem fra Hvalpsund. Jeg har selv haft motorcykel, så jeg kigger altid lige en ekstra gang, når jeg møder nogen

    SvarSlet
  5. Conny, vi holdt pause i Hvalpsund :-)

    Laila-H velkommen her :-) hvor sjovt at du så os, vi var 15 motorcykler alle BMW, mon det passer med hvad du så?

    SvarSlet
  6. Åh, det lyder dejligt! Det er mange år siden, jeg sidst har siddet bagpå. Vi solgte motorcyklen, da vi skulle have den første opvaskemaskine :-)

    SvarSlet
  7. Charlotte, min mand havde solgt sin motorcykel, índen jeg kom ind i billedet, men han havde lovet sig selv en ny, når han blev 50, og sådan blev det :-)
    I må da ha en ny :-)motorcykel ikke opvaskemaskine ;-)

    SvarSlet
  8. Det lyder som en skøn tur I har haft.
    Selom solen ikke har tilsmilet det østjydske i dag, har det været et fantastisk vejr.
    Mildt og med den der helt specielle efterårsduft, som jeg bare elsker.
    Håber de skoldede arme er i bedring.

    SvarSlet
  9. Hanne, vejret har nemlig været frisk og sprød :-) Heldogvis var det kun den ene arm, og den er Ok, jeg kan dog mærke og se forbrændingen, :-)

    SvarSlet