onsdag, september 16, 2009

SEPTEMBERDAGE

Køreturen til arbejde giver smukke solopgange, og gåturen om aftenen giver ditto solnedgange.


En gåtur her sidst på eftermiddagen er nu heller ikke så ringe endda.


Der er plukket lidt flere hindbær og spist lidt blommer og mirabeller.


Aftensmaden i aften får Mou lov til at levere i form af en karrysuppe.

Aftenen er min egen, jeg har udskudt koropstart et par uger, jeg har brug for ikke at skulle fare ud af døren om aftenen, men jeg glæder mig til at være med igen.

En god krimi og en sofa venter, men først lidt aftensmad.

6 kommentarer:

  1. Kos deg med krim på sofaen, og nyt freden.
    Det er viktig med slike friminutt innimellom.
    Ha ein fin kveld.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke billeder du har taget :-)

    SvarSlet
  3. En krimi og en sofa lyder som en perfekt aften. Det gør korsang også, men hver ting til sin tid, og tiden kender du heldigvis bedst selv.
    Håber du nu kan sove, sov godt.

    SvarSlet
  4. Disse dage er helt fantastiske med smukt vejr. Bettemanden og jeg overvejer dog snart, at flytte vores daglige aftenture til om eftermiddagen. Inden længe bliver det jo så mørkt vi ikke kan se hvor vi går ;-)

    Sjovt nok var det også Mou der trakterede os til aften, dog i form af oksekøds-suppe med kød og melboller. Fruen og datteren har jo mere eller mindre lagt sig med influenza, så her er det mandfolkene der holder stand og opvarter, indtil videre i al fald ;-)

    God aften herfra.

    SvarSlet
  5. Tak for linket til jeres kor. Ser rigtigt godt ud, men alligevel skal man jo tage sig sammen for at komme i gang igen. Jeg var til gospel for først gang efter ferien i mandags, og næste gang er jeg forhindret. Men det var godt at være med igen i CHOSEN. Håber du nød din friaften. Og kan sove godt i nat!

    SvarSlet
  6. Tak Ruth, jeg nød sofa og bog :-)

    Tak Miri, de er jo lige udenfor :-)

    Tak Johanne, hver ting til sin tid, det er lige netop mottoet :-)

    Tak Ole og god bedring til din familie. Og hvor er det godt at du og sønnen kommer ud og sanser og nyder naturen omkring jer :-)

    Charlotte, gospel er skønt, og jeg glæder mig til jeg kan være med :-) Har I mon en hjemmeside?

    SvarSlet