fredag, september 25, 2009

NOGET AT GLÆDE SIG TIL

Noget af det, jeg havde det sværest med, da jeg kom ind i landmandslivet, var uforudsigeligheden. I høst og forårsperioderne kunne jeg godt planlægge noget, men ofte blev det aflyst, fordi vejret og landbruget ville det anderledes.

Det har jeg vænnet mig til; nu håber jeg, at noget kan lade sig gøre, men jeg planlægger ikke.

Jeg har haft 11 dage nu med arbejde de 10 af slagsen, heraf 3 aftenvagter, og 4 undervisningsseancer, hvor jeg var koordinator og en af underviserne. Så der er en grund til, at jeg er træt nu,men nu er det friweekend fra sygeplejejobbet!


Jeg håber, at jeg i morgen eftermiddag kan starte bilen og køre til Nørresundby, hvor en kvinde vil friste med de skønneste tasker .

Jeg håber.

8 kommentarer:

  1. Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig friweekend.

    Boede jeg i nærheden ville jeg tage med til Nørresundby. Jeg elsker Hannes dejlige ting og er vist en af hendes bedste kunder pr. distance.

    Aftenknus fra engen ;-)

    SvarSlet
  2. Håber du får en dejlig fridag efter eget hoved :-)

    SvarSlet
  3. God lørdag med eller uden ny taske:)

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde Jeannette, hvor er det dejligt at du får købt pr. distance :-)

    Tak i lige måde Charlotte :-)

    Tak Hanne, det ville så være første gang i mange år, at jeg selv har købt en taske :-) det plejer gemalen eller børnene at stå for :-)

    SvarSlet
  5. En rigtig god weekend.
    Haaber at, det paa trods af landmandslivet, er muligt at opnaa:)

    SvarSlet
  6. Tak Ravheks, det håber jeg også :-) Og en god weekend til dig :-)

    SvarSlet
  7. God fridag Lene - fortjent - og hils alle tøserne.

    SvarSlet
  8. Også god weekend til dig sister, og nu får vi at se, jeg synes det her hus bliver større og større eller også bliver jeg langsommere :-)

    SvarSlet