fredag, april 13, 2007

DU ER SKØR, LENE

De ser aldeles måbende ud, når jeg fortæller, at jeg står op mindst 1 time, før jeg skal ud af døren.
Men jeg elsker min morgenstund, mens min familie sover.

Jeg tøffer rundt i morgenkåbe og laver te og smører mad til landmanden, jeg dækker bord, og så sætter jeg mig hen til computeren med min yoghurt med bananskiver og læser blogs. Hvad gjorde jeg egentlig, inden jeg opdagede blogverdenen? Jeg læste vist bøger.

Opvasken fra aftensmaden bliver også tit taget om morgenen, jeg gider nemlig sjældent om aftenen.

Egentlig ville jeg betegne mig selv som B menneske, men mit job har ændret det faktum, så nu er jeg en blanding, svært ved at komme i seng om aftenen, men alligevel tidligt oppe.

Det lysner udenfor, jeg må vist hellere gøre mig færdig.

Jeg tror, det bliver en god dag, det håber jeg også,I andre får.

8 kommentarer:

  1. I lige måde Lene :-)

    SvarSlet
  2. Også en rigtig god dag til dig, Lene - den kan næsten ikke blive andet når solen skinner og dmi lover op til 20 grader. Og så hatten af for din "ene-time" om morgenen, jeg ville ønske min krop og min hjerne kunne enes om en sådan beslutning. I stedet har jeg heldigvis mulighed for at tage den når ungerne er kørt i skole :-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også at ha' god tid om morgenen - så jeg kan godt forstå dig!

    SvarSlet
  4. Min dag er i hvert fald startet rigtig godt og med det her vejr er jeg sikker på den fortsætter... :-)
    Rigtig god dag til dig også og god weekend.

    SvarSlet
  5. Noget af det bedste når jeg har ferie, er at stå - forholdsvis - tidligt op før familien og sidde ude og drikke kaffe og læse i en god bog. Det er sommerferie for mig. Jeg glæder mig allerede. Desværre kan jeg slet ikke overskue at stå op en time før tid til hverdag - det er jeg vist for meget B menneske til.
    God weekend i det dejlige vejr - min er lige begyndt.

    SvarSlet
  6. Jeg fik en god dag, og det håber jeg også I fik. Jeg er træt nu, det er så omkostningen ved at gå sent i seng og tidlig op ;-)
    men jeg har friweekend nu.
    Og så sneg jeg mig til at kigge her, mens jeg var på arbejde, og så blev jeg så glad for jeres kommentarer, tak for det.

    SvarSlet
  7. Du er overhovedet ikke skør. Man kan sagtens være sådan et både- og A og B menneske.

    SvarSlet