tirsdag, april 17, 2007

TRAVLHED OG PLANLÆGNING

Et gummibånd, der sprang, ændrede planerne i går, så nu er kartoffelsortering gået i gang kl. 6 her til morgen for at nå at blive klar, til lastbilen kommer.

Det sidste gylle mangler at blive spredt ud, det håber vi sker i dag. Storebror, som har afhændet sin gård, er hyret til at tilså markerne, og han er i fuld sving også her til morgen, så jo der skal smøres nogle franskbrødsmadder til eftermiddagspausen, for jeg skal arbejde 8-16 og kommer sent hjem.

Inde på mit arbejde skal jeg også have planlagt dagen godt, for jeg skal til møde i apopleksistyregruppen, den gruppe der har det overordnede ansvar for behandling, pleje og træning af apopleksipatienter i vores afdeling. Jeg er alene om 5 patienter, men jeg kender dem, og de er delvist selvhjulpne, så mon ikke jeg når det inden kl. 13.

Ha en god dag, nyd vejret, regnen skulle først komme i aften her i Nordjylland, så det passer helt fint.

5 kommentarer:

  1. I lige måde Lene

    SvarSlet
  2. Også en god - og travl - dag til dig, Lene

    SvarSlet
  3. Rigtig god dag til dig!

    SvarSlet
  4. Havde du så en god dag?
    Den ser i hvert fald travl ud på papiret.
    Uha, der var gylle i luften i weekenden, både på den ene og den anden side Øresund. Det må være samme mærke de bruger ovre i Sverige :-)

    SvarSlet
  5. jeg havde en travl og også god dag. i dag. Der var visse irritationsmomenter, men stort set gik tingene efter min plan.
    Og tak for jeres hilsener.

    Conny, jeg tror også det er samme mærke :-)

    SvarSlet