mandag, august 11, 2008

CLOUDY DAY

Jeg elsker altså skyerne på himlen, så mobilen måtte holde for endnu en gang, mens jeg løb.


I morgen har jeg fri, og jeg skal have ført telefonkabel ind til sommerhuset. I brevet fra TDC står der, at teknikeren kommer mellem 7.30 og 16, så har de jo heller ikke lovet for meget! Og det koster 495 kr. hvis teknikeren kører forgæves.


Så fruen drager op i sommerlandet, og så må jeg gøre rent, evt. tage strikketøjet med, for en gåtur kunne jo let løbe op i lidt for mange penge.

17 kommentarer:

  1. Det kan da også blive hyggeligt :) Nyd din dag i sommerhuset :)

    SvarSlet
  2. Tak Helle, jeg har desværre ikke fået lånt nye bøger, så der må købes et dameblad :-)

    SvarSlet
  3. Ja, det er flot, jeg er også om mig med kameraet hertil aften. Smukt.

    SvarSlet
  4. Sifka, ren blå himmel er dejligt, men skyerne er sjovere :-)

    SvarSlet
  5. Den er ovenud smuk den himmel. Tak for billederne.

    Og så vil jeg lige ønske dig en vidunderlig dag i sommerhuset i morgen. Krydser fingerne for at solen skinner lige så fantastisk som i dag, så kan du vel sidde lidt udenfor og strikke i strålerne fra vores andet hjerte.

    Fortsat dejlig aften til dig ;-)

    SvarSlet
  6. Håber han kommer der ved 8-tiden så har du en hel lang dag til både det ene og det andet!Men sådan går det jo sjældent - men tænk at være NØDT til at blive i sofa-hjørnet - det er jo heller ikke det værste ;-)

    SvarSlet
  7. tak Jeanette Mariae, åh ja sol på terrassen, det havde jeg slet ikke tænkt på :-)

    SvarSlet
  8. fru koch, jamen jeg bliver jo mere og mere glad for tjansen ;-)

    SvarSlet
  9. Nyd det - jeg byttede gerne ;-)

    SvarSlet
  10. Stine, det vil jeg gøre :-)

    SvarSlet
  11. Husk nu strikketøjet og nyd dagen ... ikke for meget rengøring ;)

    SvarSlet
  12. WAURV sikken en himmel! Mht til telefonmanden, saa er det da lidt af en gevinst at faa en hel dag i sommerhuset med strikketoejet. :)

    SvarSlet
  13. Jette, det er pakket :-)

    Tina, ja nu har I fået mig til at se det positive i det, så nu kommer han garanteret kl. 7.30 :-)

    Jeg havde ellers så mange andre planer for herhjemme, men de må vente til næste hverdagsfri :-)

    SvarSlet
  14. Din himmel er bare fantastisk, Lene. Og så håber jeg, du får en hyggelig dag i sommerhsuet, men det er sgu da for dårligt, at man skal sidde og vente en hel dag på en tekniker.

    SvarSlet
  15. Et dejlig billede af en smuk himmel.
    Ha en rigtig god dag i sommerhuset.

    SvarSlet
  16. Bare de så kommer - og hvad strikker du egentlig på for tiden :-)

    SvarSlet
  17. madame, jeg kunne bedre håndtere et tisrum på 3-4 timer, men nu kom han så tidligt, så det gjorde ikke noget.

    Tak Judith :-)

    Marianne, han kom, og spørg lige om noget andet, ikke ;-) jeg strikker på det samme som sidste efterår, jeg er håbløs, jeg ved det godt :-)

    SvarSlet