fredag, august 15, 2008

LEG MERE

På TDC posen med mit nye bredbånd står der leg mere. Den gang jeg var FDF leder fik jeg leget meget, og den gang jeg var gymnastikleder for børn i alderen 3 – 6 år blev mit indre legebarn stimuleret.

Nu til dags bliver det til for lidt, men det kan godt ske, vores nye driftsleder undrede sig over, hvorfor jeg hoppede rundt om bilen henne ved markerne lige før.

Jeg prøvede den automatiske selvudløser af :-)


Og bagefter gik jeg på jagt efter små insekter, de var dog lidt flyvske i det, men jeg fangede en med kameraet.


(kig oppe i hjørnet)
Solen er fremme igen og varmer dejligt.


Og i morgen skal jeg grine helt utroligt meget, jeg skal synge helt utroligt meget,og jeg skal garanteret også lege, for familieweekenden plejer at rumme alle tre dele.

5 kommentarer:

  1. Skønt billede af dig, Lene.

    Selvudløser... En sådan har vi desværre ikke her. Den kan man da få meget skæg ud af, kan jeg se. Fnis...

    Ønsker dig en rigtig dejlig familielegeweekend ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du altså smart... jeg troede du var igang med at gemme dig for kreditorerne :-) Der er også selvudløser på min, men så langt er jeg slet ikke kommet.......

    SvarSlet
  3. Go' ide med selvudløseren, måske man skulle prøve :)

    SvarSlet
  4. Jeg morer mig lidt over billedet taget med selvudløser!

    Rigtig god familieweekend til jer alle!

    :-)

    SvarSlet
  5. Tak Jeanette Mariae, ja lidt skør er man vel altid :-)

    Næh Marianne, man er vel en god jysk pige opdraget til ikke at bruge mere end man tjener ;-)

    Jette, måske ;-)

    Tak Henriette, og billedet? det er skørt :-)

    SvarSlet