lørdag, august 23, 2008

MORGENDUG

Mens andre må sidde bag duggede ruder, kan jeg gå rundt i min have, duggen gør mine sko let våde, men solens stråler varmer resten af kroppen.

Omme bag gården står sjove svampeformer, nogle af dem danner små fade, hvor flisstykker lægger sig til hvile.


De små frugttræer vokser, og på æbletræet bøjer den gren, der bærer frugt, sig ned mod jorden.


Brombærrene er endnu ikke helt modne, der bliver nok en lille håndfuld i år, hvis ikke vildtet nipper dem, inden jeg gør.


Og fodermarken med majs står klar til vildtet.


Og nu må jeg hellere få strøget tøj, vasket bil og skrevet talen ned på papir. Jeg har holdt utallige talere, og jeg gør det bedst med stikord. Indtil nu er talen inde i mit hoved, nu skal den nedfældes på papir, og så kan jeg altid tilføje lidt, hvis jeg i løbet af bryllupsdagen kommer i tanker om mere.

Dagen er startet godt og jeg glæder mig til resten af dagen.

6 kommentarer:

  1. Her har jeg også en del morgendug, den falder bare lidt tættere og tungere end vanligt;) God lørdag, Lene.

    SvarSlet
  2. Dejlig morgenstemning og billeder fra din hånd... Ønsker dig en rigtig dejlig dag herfra ;-)

    SvarSlet
  3. Håber du får en dejlig dag, den er startet godt kan jeg se :-)

    Tak for opskriften på pie, tror bestemt den skal prøves snarest!

    SvarSlet
  4. Her står det ned i spande - slet ikke smukt eller sjovt

    SvarSlet
  5. Rigtig god søndag til dig, Lene! Og tak for dejlige stemningsbilleder fra jeres smukke sted :-)

    SvarSlet
  6. Tak Sifka, det blev en dejlig dag :-)

    Også tak til dig Jeanette Mariae :-)

    Therese, vi er vild med den pie, så jeg håber også den falder i jeres smag :-)

    Marianne, jeg har jo hørt hvordan det regnede i store mængder rundt om i landet, vi er meget taknemlige for at vi slap.

    Tak i lige måde Madame :-)

    SvarSlet