fredag, august 15, 2008

HVORFOR NU DET?


Sol kom frit frem!

12 kommentarer:

  1. Her i hovedstaden er der sol og flot vejr, men igår fik vi godt nok også en del brusebade eller det var vist vandfald :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har lige lånt den lidt. Undskyld...

    SvarSlet
  3. Solen skal nok komme igen Lene, og rigtig god ferie til dig...(Nu skal du ikke være med til at tage kartofler op hele tiden, vel?)

    SvarSlet
  4. Marianne, solen skinnede smukt og så i løbet af et øjeblik forsvandt den, men den er på vej frem igen :-)

    Anita, kan vi ikke dele lidt :-)

    Anne, tak og udgangspunktet er ikke, at jeg skal hjælpe :-) så får vi at se hvad ugen bringer.

    SvarSlet
  5. Det er vi nødt til Lene, for nu er den væk herfra igen og det regner ;-)

    SvarSlet
  6. UPS Anita, jeg skulle ikke ha brokket mig, undskyld :-)

    SvarSlet
  7. Sikke et fantastisk billede. Solen skinner heldigvis her. Og jeg er sikker på, at den sikker lige så smukt i dit indre ;-)

    SvarSlet
  8. Det er et smukt billede, Lene - jeg sender dig masser af solskin fra Amager :-)

    SvarSlet
  9. Så smukt alligevel, Lene! - men er ellers enig - vi vil ha' lidt sol - nu!!! - god ferie, min ven :-)

    SvarSlet
  10. Tak Jeanette Mariae :-) og solen skinner nu og varmer både mit ydre og mit indre :-)

    Tak madame, det er kommert herover :-)

    Et cetera, tak og jeg håber at solen også er kommet til dig :-)

    SvarSlet
  11. og bliv endelig hele weekenden... :)

    SvarSlet