onsdag, august 20, 2008

SOL OG BYGER

Høstvejr bliver det ikke foreløbig, men kartofler er taget op, sorteret og sendt af sted, så nu er der tid til at få lavet andre ting for landmanden og medhjælpere.


Jeg nusser rundt, støvsuger og luger ukrudt. Dagen startede med et besøg hos en fysiurgisk massør, det er ikke sidste gang, jeg kommer der, jeg vidste, jeg havde infiltrationer ved nakken, men hun fandt også nogle væmmelige ømme punkter ved min lænd og omkring skulderbladene.


Roserne står stadig med smukke hoveder og knopper, og nu kan jeg se dem, efter at alle de halvvisne er klippet af.


Om en håndboldkamps tid skal en buket plukkes.

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke røde roser. Vi må lige krydse fingre så de kan vinde kampen.

    SvarSlet
  2. Smukke, smukke roser. Og dejligt med den massage. Det giver bare skønt et overskud bagefter.

    Fortsat god dag ;-)

    SvarSlet
  3. Anette, jeg tør slet ikke se, landmandens råb er nok for mig :-)

    Jeanette Mariae, det var så godt og en god dag ønskes du også :-)

    SvarSlet
  4. Smukke roser:)

    21-20 GYYYYYS :)

    SvarSlet
  5. Det lyder bare godt, at du har opsøgt en fysiurgisk massør, der kan hjælpe dig med muskelspændingerne!

    Og sikke nogle smukke roser, du stadig har. Mine er der ikke mange tilbage af.

    SvarSlet
  6. Vejret er ikke godt i Viborg, håndboldskampen tabte de jo,så det er lidt øv øv.Men nu vil nyde synet af dine smukke roser.

    SvarSlet
  7. Helle, det blev da en gyser :-) godt jeg har mine roser :-)

    madame, det var rigtig godt, så jeg må af sted om 1 måned igen.
    Roserne nyder jeg, de er altid gavmilde.

    Conny, her skinner solen imellem skyerne, og kampen så jeg via landmanden :-)

    SvarSlet
  8. Uhh - jeg godt en gang massage, men tror egentlig at der skal mange gange til...

    SvarSlet
  9. Marianne, jeg tænkte på, da jeg læste hos dig, at det nok var noget for dig, og ja jeg tror også man skal have flere gange for at det hjælper.
    God bedring :-)

    SvarSlet