mandag, maj 17, 2010

ARBEJDE

Først var der arbejde som ansvarshavende sygeplejerske, sørge for at fordelingen af personale til patienter gik op og at finde pladser til nye patienter.

Så var der arbejde som i støtte og hjælp til personale ved dårlig patient.

Sidenhen arbejde som i kontakt til kommune, socialrådgiver, pårørende omkring plan for en patient, egentlig ikke mit arbejde i dag, men sygeplejersken sad ved dårlig patient.

Arbejdet med at anlægge en sonde hos en patient måtte der til, flere havde prøvet og nogle gange er man heldig, i dag var jeg, den smuttede lige ned gennem næsen, svælget og ned i mavesækken.

Kontakt til diverse afdelinger med henblik på overflytninger og bede kollega om at tage overarbejde hører med til ansvarshavende funktion, så det påtog jeg mig.

Mails der skulle besvares,opslag om undervisning og udsende information om kursus hører til undervisningsansvarlige sygeplejerske, den funktion var også min.

Hurtig frokost og så en snak med en tidligere indlagt patient, der havde brug for en snak.

Møde med 2 andre undervisningsansvarlige, hvor jeg konstant blev afbrudt af den ansvarshavendes telefon, den tjans havde jeg jo i dag.

Alt det der stod på min liste i morges, som jeg skulle have nået som undervisningsanvarlig, står der stadig.

Overarbejde

Vejarbejde med lange køer

Ikke mere arbejde til mig udover mit arbejde som hjemmearbejdende landmandskone.

Ha en god aften.

3 kommentarer:

  1. Måske er i dag bare sådan en dag, for min har lignet, Lene :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en dag du har haft Lene. Håber det bliver bedre i morgen. God aften til dig :)

    SvarSlet
  3. Liselotte, det har vist været en rigtig mandag :-)

    Tak Anette, i morgen holder jeg fri fra sygeplejejobbet :-)

    SvarSlet