fredag, maj 21, 2010

FOD PÅ

Når jeg nu ikke kan gå i de vante sko, og sommeren pludselig er her, så måtte der handles hurtigt.

I betragtning af at jeg normalt er et år om at beslutte mig til at købe sko, så er jeg ret stolt over, at jeg på 15 minutter købte to par sko, som kan bruges med indlæg, i to forskellige butikker.

IMGP0682

IMGP0684

På arbejde er der forrygende travlt, men jeg gemte mig igen i dag, og nu er første projekt sendt til gennemlæsning. Jeg holder fri i pinsen, og med forhåbentlig høj sol og varme så bliver det vist et par skønne fridage.

12 kommentarer:

  1. Ahhh en god sandal og en pæn sko, så er man altså rigtig godt hjulpen.
    I må ha' en dejlig pinse.

    SvarSlet
  2. SKønne sandaler og Angulus er altid godt synes jeg ;) Dejligt køb du har gjort. God pinse.

    SvarSlet
  3. Dejligt med nye sko. God pinseferie

    SvarSlet
  4. Jamen Lene dog..."godt gået"
    og..God Pinse :-)

    SvarSlet
  5. wow - Jeg mangler gode sandaler. Fandt "Green line" sko for en måned siden og har gået i dem siden. De har vist også sandaler. Jeg har brug for mere støtte, end jeg plejer, kan jeg mærke. Tynde såler og høje hæle er ikke længere et hit.

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine, Lene.
    Håber du nyder det fantastiske vejr. Rigtig god dag til dig:-)

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde Inge, ordentligt fodtøj må der til :-)

    Tak i lige måde Anette og som jeg husker det, er du vist en god kender af Angulus fodtøj :-)

    Tak i lige måde Eva, selvom du jo nok skal skrive opgave :-)

    Tak Anne, jeg var også vildt imponeret over mig selv :-) Også en god pinse til jer.

    Charlotte, jeg har green line til arbejdsbrug, de er bare super :-)

    Tak Ravheks og også en god dag til jer :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare lige mig, den sko, gider du lige fortælle hvor og hvormeget :D
    Sidste år fandt jeg sandaler til dig ;-) Så nu er der dømt gengæld.

    SvarSlet
  9. Sister,skoen er købt i Kaisers sko i Aalborg, er en Angulus, der står style 3572 på æsken og den kostede 899. held og lykke med skojagten.
    Og så er det skønt at du nu kan kommentere hos mig igen :-) knus

    SvarSlet
  10. Har bestilt dem på nettet - magen til - spændende om de passer. Problemer igen med at mine kommentarer kommer "på". Meget, meget mærkeligt.

    SvarSlet
  11. Sandalen ligner en TEVA - dem har jeg ikke set med det flotte "broderimønster" før.
    Og Angulusen ser både sund og elegant ud på en gang.

    SvarSlet
  12. Sister, jeg håber de passer, og det kommentarbesvær skal stoppes. jeg ved bare ikke hvordan ;-)

    Conny, det ligner og er en Teva :-) Og de sunde og elgante sko har givet mig vabler i dag, fordi jeg gik i dem med bare fødder :-)

    SvarSlet