tirsdag, maj 18, 2010

FUNDET

Havde jeg boet alene, havde jeg taget strikketøj, bøger og en kandefuld te med mig og gået i seng igen, for det gode humør var forsvundet her til morgen.

DSC01659

DSC01666

Nu bor jeg jo ikke alene, og gården skulle have besøg af en motorcykelklub til aften, så i stedet for

fik jeg handlet sodavand, pølser og brød

fik jeg bund i vasketøjet, tørret det og lagt det sammen

DSC01661

DSC01665

fik jeg vasket krukker og plantet blomster

fik jeg gjort huset rent

DSC01678

DSC01675

og da motorcyklerne stod parkeret, og alle var bænket ved borde ude på gårdspladsen med grillede pølser og lune brød, så havde humøret fundet mig, og alt var godt.

18 kommentarer:

  1. Ja men så bra da. Det hender at ting går seg til underveis. Bare en komme igang. Koselig med så mange på besøk.
    Ha ei fortsatt god uke :)

    SvarSlet
  2. Konklusjonen må være at min gamle far har rett: Arbeid er den beste medisin.

    SvarSlet
  3. Godt at alt det der afholdt dig fra at gå i dynehi, endte med en dejlig aften.
    Så fint der er blevet foran dit nyrenoverede hus.

    SvarSlet
  4. Godt at humøret fandt dig.
    Blev i overvåget?
    Håber humøret stadig er der til fuld udnyttelse denne smukke onsdag morgen:-)

    SvarSlet
  5. Sådan :-), din seje kvinde !

    SvarSlet
  6. Godt, at humøret fandt dig og at du så fik udrettet så meget undervejs, det gjorde jo bestemt ikke dagen ringere.
    En rigtig god dag til dig, Lene.

    SvarSlet
  7. Det er vist det, der hedder: LAV en god dag.
    Dejlige billeder fra en trods alt god dag.

    SvarSlet
  8. Sikke et syn, heldigt I har en stor gårdsplads. Håber dagen i dag bliver mere afslappet. :)

    SvarSlet
  9. Det er da noget værre noget, sådan at vågne op uden det gode humør :-/

    Men så kan det jo give lidt humør at få krydset sin to do-liste af! Godt for det.

    Sikke nogen flotte krukker du har plantet til.

    SvarSlet
  10. Fiktive gulerødder i fiktive snore har altid haft en god effekt... og derudover er du vist i besiddelse af en ekstrastor portion selvdisciplin ;-)

    Vejret var vist oven i købet med jer?

    SvarSlet
  11. Hvor er det skønt at humøret selv kan finde en, og det sker egentlig ofte, når vi lader være at fokusere på at det er mistet. Dejligt indlæg Lene

    SvarSlet
  12. Det var dejligt, at dit gode humør vendte tilbage, Lene! Når man laver noget praktisk, synes jeg tit, at humøret vender tilbage - heldigvis :-)

    SvarSlet
  13. Du har vel nok været dygtig. Og i har god plads til både folk og motorcykler.

    SvarSlet
  14. Det er ikkje alltid så mykje som skal til, før humøret skifter.
    Håper motorsykkelgjengen kosa seg med alt du hadde ordna for dei.

    Ha ein fin dag.

    SvarSlet
  15. Mor, det er bare ikke i orden, at du ikke har skrevet herinde i HALVANDEN dag! Du er jo min eksamens læsnings oversprings handling! ;o)

    Ihh, jeg savner den have..

    SvarSlet
  16. Tak Astrid, det var rigtig hyggeligt

    Hege, men det er da sjovere at ligge i sengen og læse :-)

    Tak Hanne, melodien blev fundet :-)

    Ravheks, redningshelikopteren kom lige hen over os, da vi sad på gårdspladsen :-)

    Tak Miri

    Tak Anette, det er skønt nu hvor jeg har arbejdsdage :-)

    Tak Eva, jeg kan måske sige som Dirty Harry, make my day :-)

    Jette, der var plads til det hele :-)

    SvarSlet
  17. Tak Conny, og jeg var jo godt gnaven, men jeg blev også i godt humør af at tingene blev gjort :-)

    Ellen, vejret var i den grad med os, og tak for din opfattelse af mig, den kan jeg godt lide, om den så passer eller ej :-)

    Tak Inge, ja at gå og gruble gør ikke ligefrem tingene bedre :-)

    Madame, det er rigtigt :-) men jeg synes det er sjovere at læse og strikke :-)

    Tak Betty, her er plads til det hele :-)

    Tak Ruth, de nød det og det gjorde vi også :-)

    Tina, nemlig :-)

    Min yndlingsdatter, nyt indlæg er skrevet, håber du er kommet videre trods manglende indlæg, knus og kram :-)
    Om en uge sidder du i haven :-)

    SvarSlet