torsdag, maj 20, 2010

EN MORS OPGAVE?

I dag gik jeg simpelthen væk fra afdelingen, fandt et ledigt kontor i ambulatoriet (det er sjældent, at ledige rum findes). Souschefen gjorde det samme, vi havde begge deadlines, som efterhånden kom lidt for tæt på.

Der blev skrevet og skrevet, og jeg håber, at jeg kan lave samme forsvindingsnummer i morgen, så er der nemlig håb om, at jeg er færdig med første opgave.

Da hjernen på et tidspunkt stod stille, tilllod jeg mig en lille bitte overspringshandling, jeg gik på min blog for at se, om der var kommet nye kommentarer. Det var der, bl.a. denne her:

“Mor, det er bare ikke i orden, at du ikke har skrevet herinde i HALVANDEN dag! Du er jo min eksamens læsnings oversprings handling! ;o)
Ihh, jeg savner den have..”

Mon det virkelig står i Morhåndbogen, at man skal hjælpe eksamensopgaveskrivende døtre til overspringshandlinger?

DSC01664

12 kommentarer:

  1. Det er da en herlig anledning til at opdatere bloggen. du er jo simpelthen NØDT til det.

    SvarSlet
  2. jamen du ved da godt at der er et utal af uskrevne regler som mødre burde vide! Tak for at datteren fik dig ud af busken så vi ved at du er ok....

    SvarSlet
  3. Eva, det var jeg jo nødt til, ellers går den opgave da helt i vasken ;-)

    fru koch, man bliver klogere og klogere :-)
    Jeg er OK men har lidt meget at tænke på :-)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg tror faktisk, det står i min udgave:-)Eller et eller andet om facebook?

    SvarSlet
  5. Charlotte, det med facebook er vi enige om, min datter og jeg, det gør vi ikke i :-)
    En skønne dag skriver vi en opdateret udgave af morhåndbogen, vi må da snart være uddannet til det eller? :-)

    SvarSlet
  6. Det forpligter :-)
    Min familie ringer når jeg ikke skriver på bloggen, de tror jeg er syg..
    Ja.. det er en livline og en navlesnor.

    SvarSlet
  7. Haha, ja du er nødt til opdatere, Lene - det står i Morhåndbogen ;-)

    SvarSlet
  8. Mette, så sandt så sandt :-)

    Madame, det ved jeg så nu :-)

    SvarSlet
  9. Ja, det staar der med garanti - og den mening deler jeg med baade min mor og mine egne boern og som en god mor reddede du jo barnet. :)
    God fornoejelse med projektet!

    SvarSlet
  10. Tak Tina, det skulle jo nødigt hedde sig at jeg var en dårlig mor :-)

    SvarSlet
  11. DET står der - bare spørg min datter :)

    SvarSlet
  12. Helle, jeg tror hurtigt vore døtre kunne blive enige :-) Og så kan de jo tage Sisters datter med samtidig :-)

    SvarSlet