søndag, maj 16, 2010

LANGSOM SØNDAG

Søndagen er, ligesom jeg vil have den.

Først morgenmad med søn og svigerdatter; de ville i kirke i dag, og så må man tidligt op. Jeg satser på at finde en gudstjeneste i aften, jeg har ikke energi til at gøre mig klar og se pæn ud fra morgenstunden af ;-)

IMGP0638

Så jeg strikker, drikker te (den opmærksomme læser vil nu have indset, at te fylder meget i mit liv) og bloglæser. Telefonen ringer, det er datteren, så vi får en lang snak om alt mellem himmel og jord, inklusive at vi ser Youtube sammen, for datteren har været til Allstars live i fjernsynet, vi så lige et glimt af hende, og nu skulle vi finde veninden på Julies team.

Aviserne ligger klar til at blive nærlæst, der er flere rundstykker i posen, jeg kan vist fint få søndagen til at gå i mit tempo.

Ha en god søndag.

8 kommentarer:

  1. Uhm, langsomme søndage elsker jeg - og en god en af slagsen til dig, Lene. Strikketøjet ser smukt ud :-)

    SvarSlet
  2. Sådanne søndage er guld værd :-)

    SvarSlet
  3. Høres ut som en herlig søndag.
    Jeg har bakt sjokoladekaker til 17.mai fest i morgen.
    Men slapper av litt innimellom.
    Ha en fortsatt god søndag :)

    SvarSlet
  4. Eg gler meg til å vere ferdig med eksamen, då kan eg også strikke og drikke te på sundager. Fyrst må eg berre lære meg å strikke.

    SvarSlet
  5. Dejlig kop!
    Og flot strikketøj!
    Det lyder som en rigtig søndag.

    SvarSlet
  6. Og rigtig god søndag også til dig, Lene! Her er vi i gang med teen og aviserne efter en lang travetur ;-)

    SvarSlet
  7. Her blev det kun til 4-5 timers søvn, inden vi blev vækket af naboen, der kunne fortælle, at vores tyr (køerne gik stadig inde på marken) var brudt ud af hegnet og nu gik langt nede på næste-naboens mark. Hurra for gode naboer. :))De fik dyret indfanget og anbragt bag strøm igen. Heldigvis er det en meget "tålle" (rolig og godmodig) tyr.

    SvarSlet
  8. Tak Liselotte, ja det er det samme som sidst du så mig med et strikketøj :-)

    Mirir, det er det nemlig :-)

    Tak Astrid, det er jo en stor dag i morgen i Norge, god festdag :-)

    Ingeborg og det sidste kan du nemt klare, når først eksamener er ovre :-)

    Tak, tak Eva :-)

    Tak Madame, her blev det ikke til en travetur, men en MCtur :-)

    Pyha Jette, godt at den var tålle :-)

    SvarSlet