torsdag, maj 13, 2010

SÅDAN EN DAG

Jeg har haft en dejlig dag på arbejdet, vi har grint og hygget os OG vi har knoklet, skønt når det sidste ikke udelukker det første.

Herhjemme har jeg været på langs med en bog i hånden.

Aftensmaden(en kylling i ovnen, en  håndfuld eller to fra en pose kartoffelskiver  fulgte trop og tomatsalat dertil) blev nydt med et glas rødvin.

Men indlæg efter indlæg er blevet slettet, store lange indlæg, små korte indlæg, der er ikke noget der dur.

Sådan en dag er det nemlig også.

7 kommentarer:

  1. Kender godt den slags dage :)
    Hyg dig og ha' en god aften.

    SvarSlet
  2. Tak Helle, godt at vide at jeg ikke er alene :-)Og en god aften til dig også.

    SvarSlet
  3. Indlægs problematikken eksisterer også her.... :(

    SvarSlet
  4. Jeg følger trop angående indlægsproblematikken. Sjovt nok, at vi har det sådan.
    Men jeg er i hvert fald meget godt tilfreds med det der kom ud af dine forsøg ☺.

    SvarSlet
  5. Godt at det var blogindlægget og ikke arbejdsdagen der voldte kvaler.
    Rigtig god aften til dig herfra.

    SvarSlet
  6. Tak for indlægget, der fandt nåde....

    SvarSlet
  7. Jette, sjovt som inspirationen kommer og går :-)

    Tak Anette, lidt skulle der skrives, nu havde jeg jo skrevet og skrevet og kasseret og kasseret :-)

    Tak Hanne og det er jo så sandt, så sandt :-)

    Selv tak Eva :-)

    SvarSlet