onsdag, maj 05, 2010

HJEMME I MIN FARS HAVE

DSC01594

DSC01598

10 kommentarer:

  1. Hvor er din fars have dog smuk, Lene! Holder han den selv? Sammensætningen af sten og blomster har jeg ikke set før, men de to ting klæder hinanden.

    SvarSlet
  2. Jeg tro aldrig jeg bliver træt af, at se på løgblomster jeg synes de er så smukke.Stenfigurene på terrassen har din far selv lavet den?

    SvarSlet
  3. Det er da lige til at blive glad i låget af :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er der dog dejligt i din fars have ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er der skønt hos din far....det må du gerne hilse og sige.....der kan man vist godt nyde en kop kaff eller to mens man falder i staver :0)

    SvarSlet
  6. Der er ikke noget der er så maj-agtig som de gode gammeldags gule tulipaner med et rødt skvæt hist og her.
    Hvor er det smukt.
    Nu ved jeg jo ikke hvor langt du er kommet med ordene og deres orden.
    Jeg har rigtig god erfaring med at lade alle formulerings- og grammatiske regler flyve væk for en stund.
    Slå dig løs og skriv lige hvad der falder dig ind uden tanke for om det lyder dumt eller er uforståligt.
    Forklar gerne den samme ting på flere forskellige måder.
    Det vigtigste ved denne arbejdsmetode, er at du ikke går i stå og begynder at tænke for meget.
    BARE SKRIV.
    Lad skriverierne hvile for en stund, og du vil blive overrasket over hvem der dog har formuleret de guldkorn, når du gennemlæser det.
    Nu kan du så plukke de fineste formuleringer og vupti er der et færdigt resultat, som er flydende i sprog og med tydelige og forstålige formuleringer.
    Rigtig god fornøjelse:)))

    SvarSlet
  7. Tak madame, ja min far holder det selv. Vi hjælper lidt ude ved fortovet og med at sætte ham i gang med græsslåning :-)
    Mine forældre har sammen fundet på det med stenene i et enkelt bed.

    Conny, nej mine forældre har ønsket sig dem i gaver til fødselsdage :-)

    Marianne, det blev jeg også :-)

    Jeannette, det er der nemlig :-)

    frk.solhat, det vil jeg gøre, og nu ved jeg, hvad blomsterne hedder takket være jer i blogland, han havde skam også vibeæg opdagede jeg lige i dag :-)

    TAK Hanne, den proces vil jeg prøve, jeg har haft så travlt med at det skal lyde så professionelt og godt, så det har helt blokeret min tankegang :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er din fars have bare smuk. Jeg synes det er en vidunderlig maade I har fordelt besoegene paa. Det saetter han garanteret ogsaa pris paa. :)

    SvarSlet
  9. En skøn udsigt har din far på terrassen. Tænk der er tulipaner allerede.

    SvarSlet
  10. Tina, det gør han, og vi nyder alle hans have :-)

    Conny, der er dejligt læ i haven, som var en mark, da vi byggede hus og flyttede ind lige før min konfirmation :-)

    SvarSlet