lørdag, maj 15, 2010

GUMMISTØVLEMYSTERIUM

Andre døjer med, at sokkerne forsvinder på mystisk vis i vaskemaskinen, det døjer jeg  ikke med. Måske er mine sokker ikke så frihedssøgende?

IMGP0627

Til gengæld er de uvenner med gummistøvler. Andre går rundt og ser bysmart ud i gummistøvler.

IMGP0631

Jeg kan end ikke gå en tur ud og kigge på et blomsterbed eller ænderne nede i søen, førend sokkerne demonstrerer deres manglende samarbejdsevne med gummistøvler. De drøner ned af anklen, og i løbet af ingen tid er de krøbet sammen om tæerne, og jeg får en særlig gangart.

IMGP0634

Jeg har prøvet at sætte dem udenpå bukserne, jeg har prøvet at tage ragsokker ovenpå, lige lidt hjælper det, mine sokker og gummistøvler bryder sig ikke om hinanden!

IMGP0636

Men blomster til vaserne fik jeg hentet!

16 kommentarer:

  1. Næ, - nu har jeg hørt det med, -hvordan kan det lade sig gøre, er dine støvler for store?
    Godt du fik hentet blomster, de giver et godt humør.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  2. Mine sokker gør det samme - nu trækker jeg dem udenpå bukserne - det hjælper (nogle gange) :)

    SvarSlet
  3. Det er vist et meget almindeligt problem med sokker for mine gør det også *GG*

    SvarSlet
  4. Vibeke, næh, de passer perfekt :-)
    Knus og god weekend :-)

    Helle, godt jeg ikke er alene, men det trick dur ikke her :-)

    Anette, så er vi 3 nu :-)

    SvarSlet
  5. Ha Ha, ja selv en af det modsatte køn kan have de problemer, det er ikke altid det sker, men engang imellem driller sokkerne også mig.
    God aften.
    Michael

    SvarSlet
  6. He he ... præcis sådan har mine Lacrosse-vinterstøvler og langt de fleste af mine par strømper det også. Har faktisk overvejet at smide strømperne, inden jeg ta'r støvlerne på - de er alligevel tyk forede ;-).

    SvarSlet
  7. hahahahaaa ja hvem kender ikke de irriternede strømpe-spise-støvler.. det er ikke kun gummistøvler der kan det nummer der..
    Skønne blomster du har hentet ind.
    Ha' en dejlig søndag Lene

    SvarSlet
  8. Det lyder som om du må have et par sokkeholdere.
    Sådan nogen havde min far da jeg var barn :)

    SvarSlet
  9. Derfor går jeg heller ikke med gummistøvler mere...og Eddie må hente blomster ind :-D

    SvarSlet
  10. Tak Michael og en god søndag til dig :-)

    Bente, så kan de lære det, de sokker :-)

    Tak i lige måde Inge, så er jeg heldig, for det er kun gummistøvlerne, mine sokker ikke kan lide :-)

    Hanne, og findes der sokkeholdere der er lange nok, når jeg ikke går med lange underbukser :-)

    Anne, du har jo løsningen :-) Hvordan får jeg opdraget landmanden til det? :-)

    SvarSlet
  11. Lene, du må prøve med sportstrømper. Om ikke fordi det tager længere tid, før de når helt ned til tæerne. Dejlige blomster. God søndag til dig og dine:-)

    SvarSlet
  12. Ravheks, jeg tror jeg har prøvet alle slags strømper og sokker :-)
    God søndag til jer også :-)

    SvarSlet
  13. Jeg kender det, Lene.

    Og i dag fik jeg endda en vable af de dumme gummistøvler ...

    SvarSlet
  14. Helle, puuust :-) sådan nogle er de verdensmester i at give :-)

    SvarSlet
  15. Min reaktion var ogsaa at du maa skulle have dem lidt mindre. Jeg fandt et par i Kvickly, da vi var i DK i vinter. De er dejligt smalle i foden og der smutter sokkerne ikke ned.
    Skoenne blomster. :)

    SvarSlet
  16. Tina, så kan tæerne ikke være der :-)

    SvarSlet