fredag, november 27, 2009

DRØM SØDT

Om jeg drømmer, husker jeg ikke, men jeg har sovet godt.

Der er vist ingen tvivl om, at landmanden har sovet godt i nat og med garanti også drømt godt.

For første gang nogensinde har han skudt en kronhjort, for jagtinteresserede (dem er der nok ikke så mange af blandt denne blogs læsere) var det en 8-ender.

Nu bliver der masser af kød i fryseren igen og noget af det skal helt sikkert konverteres til lækre spegepølser.

Mon du har drømt i nat, og kan du huske drømmen?

14 kommentarer:

  1. Kære Lene.
    Jagt er ikke min stærke side, men jeg ved da at det er STORT at få en kronhjort.. Det smager bare så godt, det er mit ynglings kød..
    Og ja tak jeg har sovet sødt, lige i dag kan jeg ikke huske mine drømme, men ofte sidder de kroppen hele dagen..
    Knus fra Ærø

    SvarSlet
  2. Tillykke til landmanden med det flotte bytte.
    Hvor er det godt,at du snart har fri i 12 dage. Du har haft alt for meget om orerne.
    Jeg har dromt om Mozart i nat:)

    SvarSlet
  3. Kære Lene
    Du må ønske landmanden tillykke med hans bytte.Jeg har sovet rigtig dorlig nat,hvor for ved jeg ikke,og har ikke drømt
    Kan du have en god fredag.

    SvarSlet
  4. Almindeligvis kan jeg huske mine drømme og elsker at fortælle familien herom ved morgenbordet, de er ikke altid lige begejstrede, men har efterhånde vænnet sig hertil og er såmænd selv begyndt at fortælle om deres:-)

    Og hvor er det dog skønt med så meget kød i fryseren, det lyder lækkert :-)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med jagtresultatet. Når alle mandlige medlemmer i familien er jægere, så ved man godt, hvor meget der kan diskuteres jagt

    SvarSlet
  6. Godt med en dejlig nats søvn. Og ja, jeg har drømt en mængde mærkelig drømme, men jeg tror, at jeg vil spare dig for dem.

    God weekend, kære du ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg tror jeg vil droemme i nat - om at saette taenderne i en 8-ended kronhjort! FLOT, den landmand!

    SvarSlet
  8. Åh, jeg troede lige, det var noget landmanden havde drømt - altså det med jagten. ;-)
    Men det var virkelighed. Flot!

    SvarSlet
  9. Tillykke til landmanden, måske adrenalinen stadig kørte rundt i kroppen, så han ikke kunne finde ro... Dejligt med kød i fryseren, vi venter på rådyr...
    Godt du har ferie/fridage, så du selv kan bestemme tempoet ;)

    SvarSlet
  10. Gratulera til landmannen med det gode jakt resultatet.
    Om eg har drøymt i natt....?
    Det kan eg faktisk ikkje hugsa, i så fall må det nok vera om om mat, kaker og diettar...
    god helg.

    SvarSlet
  11. Mette, det smager nemlig godt :-)

    Ravheks, var det med lyd på :-) åh ja jeg glemte helt at der er kommet en anden Mozart ind i dit liv :-)

    Tak Conny, jeg håber du får en bedre søvn i nat :-)

    Anne, det lyder spændende, jeg kan aldrig huske mine :-)

    Tak Laila, og jeg har også lyttet til jagtberetningen, det er jo træls ikke at kunne dele glæden med nogen :-)

    Tak i lige måde Jeannette,jeg tror du har trænet dig op til at kunne huske drømme :-)

    Tak Tina, du må komme forbi en dag :-)

    Betty, godt det ikke var en drøm :-)

    Tak Jette, det er altid godt med kød i fryseren, og nu skal jeg ned i tempo, det bliver godt :-)

    Tak Ruth, mine drømme er også altid væk om morgenen :-)

    SvarSlet
  12. Helt vildt - stort tillykke til landmanden, det må jeg lige fortælle min jagtlandmand :D

    SvarSlet
  13. Tak sister, ja det er vildt :-)

    SvarSlet
  14. Hov, det var jo her jeg var :D

    Nå men sådan kan det gå.

    SvarSlet