mandag, november 09, 2009

IGEN IGEN

Nu gjorde jeg det igen!

Hos flere med blogspot skal man skrive et ord, så man forhåbentlig kan sortere spam fra seriøse kommentarer (ja det sidste ved jeg ikke, om jeg altid kan leve op til, det kan da godt være, at der er bloggere, der synes, jeg spammer dem ;-)

Det skal man også hos mig, men den sidste nye udgave fungerer på en anden måde end hos mig. Der skriver man kommentaren, trykker udgiv, og så kommer bloggen frem igen, og nederst nede er der nu en rubrik til at skrive antispamordet.

Jeg har tit ikke blogindlæggene oppe i fuld skærm, det betyder, når jeg trykker udgiv, så viser mit billede kun det øverste af vedkommendes blog, og GÆT! jeg trykker mig væk fra indlægget, for jeg har jo kommenteret og behøver ikke at se det igen. Næste gang jeg er inde hos pågældende, kan jeg ikke forstå, at min kommentar ikke er der, faktisk overvejede jeg, om folk slettede mine kommentarer :-)

Nu ved jeg bedre, men jeg glemmer det stadig :-)

6 kommentarer:

  1. LOL - jeg kender problemet, men nu tror jeg faktisk jeg vil huske det bedre, efter jeg har erfaret at jeg ikke er alene! :)

    SvarSlet
  2. Ja ind imellem er det temmelig kryptisk at få lov at lægge en kommentar :D

    SvarSlet
  3. Jeg har også prøvet den der med, at jeg tænkte "har hun nu slettet min kommentar - hmmm" - og andre gange griner jeg af de skøre ord, man skal skrive for at blive gemt :)

    SvarSlet
  4. Tina, jeg er med dig :-)

    Pernille, nemlig :-)

    Helle, nogle gange har jeg lyst til at skrive de ord ned, for de giver af og til associationer :-)

    SvarSlet
  5. Kunne det have noget at gøre med "antispa-mordet" ... tøhø, ja for sådan læste jeg det op til flere gange .... men det er nok ikke derfor.knuuuuuz

    SvarSlet
  6. Fru koch, nu fik du mig til at klukke af grin :-) Det er helt sikkert derfor :-)

    knus til dig

    SvarSlet