onsdag, november 25, 2009

ØV!

Det hele gik efter planen, briller var blevet rettet, tid til synsprøve og prøvning af nye briller bestilt.

Lækker kage var købt til teen, og bilen var fyldt med de sidste ting fra sommerhuset, for nu er vi flyttet hjem igen.

KLONK KLONK

Udstødningen gik sine egne veje, og på landevejen sad jeg i en fyldt bil og ventede på Falck. Først kom sønnen og tømte bilen, så kom Falck, så fik jeg en reservebil og så begyndte jeg at fryse og halsen gjorde ondt.

Så nu ligger jeg under tæppet i stedet for at synge.

ØV siger jeg bare og satser på det igen kan klares med en lang søvn.

23 kommentarer:

  1. Øv for pokker, som du er uheldig, Lene - jeg sender god bedring i din retning og så husk at hygge dig på sofaen :-)

    SvarSlet
  2. Æv! og god bedring :)

    SvarSlet
  3. Det er vist bare "en af de dér dage"! GOD BEDRING!!!

    SvarSlet
  4. Tak Liselotte, jeg hygger mig med varm te, havregrød og sød film, det er vist den rette medicin :-)

    Æv ja Pernille og tak :-)

    Megan, tak og visse dage går anderledes end man havde planlagt, men måske er det godt ;-)

    SvarSlet
  5. Jah, der er sørget for, at træerne ikke vokser ind i himlen.
    Sikke en dum dag.
    Du må gerne bande.
    Håber du klarer den uden at blive rigtig syg.

    SvarSlet
  6. Du bliver da også ramt af både det ene og det andet lige for tiden. (Har du for meget at se til?) Håber søvnen læger din hals, så du hurtigt bliver frisk igen.

    SvarSlet
  7. Ellen, faktisk (og nu hvisker jeg) var det en helt befrielse at kunne smide sig på sofaen og ingenting lave, så måske handler det mere om at jeg er kørt træt lige nu :-)

    Jette, jeg tror det, så på fredag får jeg ferie + fri i 10 dage, så jeg skal vist øve mig i at holde fristunder ind imellem.

    SvarSlet
  8. Eejjj sikke noget skidt. Jeg ønsker god bedring og vil lige sige at jeg så du ikke kunne læse en engelsk opskrift. Det forstår jeg nu godt, men baktus er så nem, at du ikke må snyde dig selv.

    Send mig en mail, så sender jeg fluks en oversættelse til dig. :)

    Mange knus
    Henriette

    SvarSlet
  9. Øv- og møgdag.
    Håber at hvile og afslapning kan nedkæmpe den snigende snue.

    SvarSlet
  10. Sikke en omgang Lene - god bedring og sørg nu for en rolig start på december!
    Ellers ender du vist med at fange både det ene og det andet, når din ferie begynder. Det vil være rigtig surt at bruge fridagene på at ligge under dynen :(

    SvarSlet
  11. Hvor var det synd!! Håber alle de gode ønsker kan råde lidt bod på sådan en dum dag!

    SvarSlet
  12. Rigtig god bedring.
    Maaske har du haft for travlt den sidste tid:)

    SvarSlet
  13. Rigtig god bedring, Lene! Jeg håber, at en nats søvn har gjort underværker - men hvor er det dog træls, når problemerne står i kø.

    SvarSlet
  14. Hvor surt på sådan en helt almindelig onsdag i november :(
    Håber at du igen er ovenvande :) ellers god bedring.

    SvarSlet
  15. Nej, altså... Håber den gode nats søvn har hjulpet dig.

    Kh. fra engens land ;-)

    SvarSlet
  16. Stakkels dig. Håber, at du stod op frisk og udhvilet og er klar til dagens dont. Surt show, når dytten driller.

    En god dag til dig

    SvarSlet
  17. Rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
  18. God bedring :-)

    SvarSlet
  19. ...puster som jeg plejer;o))

    SvarSlet
  20. Åh nej, det var dog irriterende. Jeg håber på en hurtig god bedring for dig.

    SvarSlet
  21. Nej sikke en skuffelse, Lene, når du havde alting så parat. Men som du hvisker, så var det måske tiltrængt med en aften på sofaen. Forhåbentlig var det ikke begyndelsen til halsbetændelse/influenza eller hvad der ellers huserer.

    SvarSlet
  22. Tusind tusind tak for alle jeres kommentarer, jeg blev så glad, da jeg kom hjem her til aften :-)

    Og tak Henriette, når jeg er lidt mere ovenpå, sender jeg en mail :-)

    SvarSlet
  23. Det gør du bare. Pas nu først og fremmest på dig selv ik.. ;))

    SvarSlet