torsdag, november 26, 2009

EN DAG MERE

Jeg tror, jeg ved, hvilken medicin, der skal gives for alle mine symptomer, som kommer i bølger. Kvalmen, trætheden, svimmelheden, kuldeturene og ondt i halsen er alle symptomer på et hårdt år arbejdsmæssigt både psykisk og fysisk; og da jeg lige var kommet ovenpå, startede vi ombygningen af huset. Jeg er ganske enkelt slidt ned lige nu, og så er det da godt, at jeg i morgen klokken 14 går fra til 12 dages ferie og fridage!

Mon ikke huset bliver færdig og måske endda julepyntet? Adventskransen bliver dog købt færdigpyntet i år!

15 kommentarer:

  1. Kommer gerne og passer/hjælper til - dog først efter den 6. december :D

    God bedring søde.

    SvarSlet
  2. Viktig å gjøre ting litt enklere visst en ikke har tid eller overskudd til å gjøre alt selv. Det er jo også så mye fint å få kjøpt. Slapp av og kos deg disse fridagene :)

    SvarSlet
  3. Tak sister, du må gerne komme, men så skal vi ingenting lave, bare snakke og hygge :-)

    Astrid, først yde så nyde er der et gammelt dansk ordsprog, der siger :-) Jeg vil skynde mig at yde, så huset bliver indflytningsklar og så NYDE :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring og pas godt på dig selv, Lene! :-)

    SvarSlet
  5. Hvor surt egentlig at du skal være så udstresset /syg - og så bruge din ferie på at komme dig! Du har 3 lodder hos mig. kærlig hilsen

    SvarSlet
  6. Din stakkel - bliver du da ikke snart frisk, det håber jeg.
    Du har da 3 lodder hos mig, så mon ikk een lille julegave kan komme nordpå?...knus

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring, Lene. Forhåbentlig lykkes det dig at slappe af, selv om der sikkert er mange ting du gerne vil lave her og nu. Jeg er sikker på, at du skal nok nå det hele inden jul.

    SvarSlet
  8. Åh, Lene... nu HUSKER du altså at tage den med ro ind imellem!
    Ikke hele tiden, det er stressende i sig selv, men altså... ikk'?
    Sæt dig nogle mål, der ikke skal løbes eller arbejdes 16 timer i døgnet for at nå.
    Lover du?
    Godt.
    Og hvis du om en måned skriver, at huset ikke nåede at blive julepyntet, så tror jeg ikke på dig :-)

    SvarSlet
  9. Trekk nå pusten og len deg tilbake noen dager. Det tror jeg du kan trenge. God ferie!

    SvarSlet
  10. Jeg tro også det er symptomer på, at du har brug for ferie.Jeg håber du bliver rask, så du kan nyde din den.

    SvarSlet
  11. God bedring og NYD din ferie. :)

    SvarSlet
  12. Kære Lene. Jeg er sikker på at du har ret i, at kroppen nu trænger til en pause. Jeg ønsker dig en rigtig god ferie og håber at du får brugt den på INGENTING der er praktisk og pligt.

    Mange knus Henriette ;))

    SvarSlet
  13. Tak Ella, og jeg prøver :-)

    Tak Lavendel, det er dejligt med sådan en julekalender, du er en gavmild sjæl :-)

    Anette, der skal være tid at få huset klart, men nu bor jeg her igen og jeg skal ikke på arbejde, så jeg kan sætte musik på, gå en tur og øve mig i at finde strikketøjet frem :-)

    Tak Ellen for opsangen :-) Jeg skal nok begge dele :-)

    Tak Hege, jeg øver mig i at lave en dør ;-)

    Tak Conny, allerede nu har jeg det bedre :-)

    Tak Tina, jeg vil nyde :-)

    Tak Henriette jeg vil kombinere praktisk arbejde med nydelse, det bliver øvelsen de næste par dage :-)

    SvarSlet
  14. Det er nemlig lige, hvad vi skal :D

    SvarSlet
  15. Vi kan nemt blive enige, sister :-)

    SvarSlet