fredag, november 20, 2009

LYSPUNKTER

Solen har skinnet, så det har været en fornøjelse hele formiddagen, selvfølgelig har jeg glemt mit kamera; det har nu ikke afholdt mig fra at nyde solen, mens jeg skraber og pudser udvendige vinduer.

Posten kørte ind på gårdspladsen, mens jeg arbejdede på den anden side, og jeg så godt, at hun gik ind i folkerummet i stedet for at bruge postkassen.

Da jeg kom ind til frokost, lå en pakke på bordet til mig!

I pakken var det smukkeste krus og et skønt kort med dejlige ord.

En ung sygeplejestuderende, som nu er sygeplejerske,fandt min blog, og har jævnligt inspireret mig med sine kommentarer; vi har en fælles interesse i emnet kontakt til pårørende efter dødsfald på sygehus, så jeg sendte for nylig kopi af noget materiale, jeg havde modtaget om emnet. Nu kan jeg sætte mig ned, lave en kop Kusmi te, for der var også tebrev med, mens jeg tænker på ,hvor heldig jeg er.

Tusind tak Ditte :-)


mit krus er med et smukt rådyr :-)

og billedet er her fra

15 kommentarer:

  1. Det er et virkelig smukt krus du har fået - sikke en dejlig gave at få. Nyd din the ;-)

    SvarSlet
  2. Anette, du kan tro jeg vil nyde at drikke te af det krus :-)

    SvarSlet
  3. Det er altså dejligt med sådanne overraksende gaver :-)

    SvarSlet
  4. SKønt - et rigtig fru Jæger krus :)

    SvarSlet
  5. Selv tak :-) Det er nu mig, der takker for din hjælp, inpiration og søde måde at være på ... Tak.

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt, naar andre taenker paa en og samtidig omsaetter det i handling.
    Nyd din te og gave.
    God aften til dig:)

    SvarSlet
  7. Miri, glæden fik lige en tak opad :-)

    Helle, nemlig :-)

    Endnu en gang tak Ditte :-)

    Tina, det er jeg enig med dig i :-)

    Tak i lige måde ravheks og det er super dejligt :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det dejligt, at blive takket på så smuk en måde.
    En rigtig god aften til jer deroppe nordpå.

    SvarSlet
  9. Tak Anette og må I ha en god aften dernede i Europa :-)

    SvarSlet
  10. Åh, Lene... om nogen ved jeg, hvor dejligt det er at modtage små gaver, man slet ikke har forventet.

    Det er et smukt krus Ditte har valgt til dig.

    God weekend ;-)

    SvarSlet
  11. Tillykke med det smukke krus, Lene - det var vel nok sødt gjort af Ditte :-)

    SvarSlet
  12. Jeannette, tak i lige måde, og sådan en gave får smilet frem hver gang jeg kigger på kruset :-)

    Tak Madame, det var utroligt sødt af Ditte :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er det et smuk krus,Lene jeg kom til at tænke om, du har læst bogen,"Sig Farvel" Hvad en præst ved om sorg af Julia Lahma.Den er jeg ved at læse på, anbefaling fra en blog.

    SvarSlet
  14. Conny, jeg har kun læst om den, så jeg glæder mig til at høre hvad du synes om den :-)

    SvarSlet