onsdag, november 11, 2009

SLET SLET SLET

Alle får dage, hvor de dykker i energi - og humørniveau.

Jeg gør køleskab rent, et helt konkret arbejde, der skal ikke tænkes, blot arbejdes. Den får ikke får lidt med klorin og skrubben. Vi håber, at det ikke er færdig, elektrikeren mener, det er strømforsyningen, den er galt med.

Jeg mangler vist også lidt strøm ;-) Så når hovedet ikke kan holde ud til at være nedad, og hænderne skal have en pause, så sidder jeg ved computeren og sletter arbejdsmail. Big Brother har meddelt mig, at jeg(min postkasse) er ved at blive for stor, så jeg sletter og sletter. Det er fordelen ved aldrig at smide ud, for når man endelig går i gang, så er der så meget, der er forældet, at jeg bare kan trykke på delete knappen.

10 kommentarer:

  1. ;-) ja visse ting/opgaver/udfordringer løser helt sig selv... :-)
    God arbejdslyst med at slette mails.

    SvarSlet
  2. Anne, hvis bare man venter længe nok :-)

    SvarSlet
  3. Jeg sletter altid mine mails, når jeg har læst dem - også dengang det var på jobbet :) Jeg husker stadig, når min kontor-maid skulle slette i hundredevis ;)
    Held og lykke med køleskabet.

    SvarSlet
  4. Ja, det skal jo gøres en gang imellem - begge dele. Jeg har mail, som jeg ikke gerne sletter - heller ikke selvom de er gemt andet steds - og så alle dem, der måske bliver brug for - og dem fra min søster i USA og.... ja, ikke underligt, at det fylder:-)

    SvarSlet
  5. God arbejdslyst med køleskabet - jeg burde gøre det samme som dig :-)
    Uha ja, arbejdsmails har det med at hobe sig op, til gengæld bruger jeg privat gmail, og der behøver man aldrig at slette ...

    SvarSlet
  6. Kommer til at tænke på "Heksedansen":

    http://www.youtube.com/watch?v=_CZgDXWRZ0I

    Det er jo det, jeg siger...intet er helt så skidt, at det ikke er godt for noget andet :-)
    Nu bliver dit køleskab rent, og du får slettet mails - fordi du ikke har energi eller humør til andre sjovere ting i dag.
    Fortsat god arbejdslyst og knus.

    SvarSlet
  7. Kender det udmærket, humør- og energidyk. Så er det jo om at tage det stille og roligt, vel vidende at det kun er en fase ;-)
    Held og lykke med køleskabet og sletningen af mails (som jeg også har masser af, som burde ryddes op i :0) )

    SvarSlet
  8. Jeg krydser fingre for dit køleskabs overlevelse :-)
    Sletning af arbejdsmails er en opgave i sig selv. Jeg skal igennem mange overvejelser, inden de ryger ud, for sæt nu, jeg lige fik brug for den korrespondance igen...
    Mange kan selvfølgelig slettes med det samme; det er dem, som ikke kan det, der tager tid at overveje.
    God fornøjelse :-D

    SvarSlet
  9. Ha Helle, jeg vidste det! :-)
    Jeg tænkte, mens jeg skrev, at Helle garanteret fik slettet de mail med det samme :-)

    Charlotte, jeg forsøger at lave et system med undermapper, men jeg har ikke helt fundet fidusen :-)

    Madame, køleskabet trængte og nu fungerer det, dog ikke pga min rengøring ;-)

    Johanne, og jeg fik også vasket vinduer :-)

    Margrethe, det er netop kun en fase :-)

    Ellen, det overlevede :-) Og det er netop angsten for at slette noget som jeg skal bruge senere, der holder mig tilbage, men alle de andre mail får jeg heller ikke slettet :-)

    SvarSlet
  10. Nej undermapper - det fungerer heller ikke for mig. Men tak for inspirationen - jeg fik ryddet ganske meget op i går - faktisk slettede jeg over 600!! "sendt post".

    SvarSlet