mandag, november 30, 2009

PÅ FARTEN

Dagen i dag er tilbragt hos min far sammen med min yngste lillesøster. Der var beslutninger, der skulle tages, lægebesøg der skulle klares og ikke mindst nydelsen ved at være sammen.

Jeg nåede både formiddagskaffe med gode nordjyske grovbirkes, som søster fra København længes efter; de har jo kun tebirkes derover ;-) og frokost, lige nøjagtig på den måde, vores mor lavede den. Ganske enkelt, æg og tomater, sild og karrysalat, leverpostej med agurker og rødbeder og til slut en ostemad med en kop te til.

IMGP0144

Turen hjem foregik med lidt sol gennem skyerne, det er utroligt som det liver op på humøret, og de lover stadig høj sol og lave temperaturer i morgen!

8 kommentarer:

  1. Ja, man labber de få solstråler til sig, når de er her - og det kan lade sig gøre.... Det giver et boost til energien!
    Ha' en god dag :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder til I havde en hyggelig dag.
    De har lovet sol i dag, skont.
    Nu skal jeg ud og afise bil, inden arbejdet kalder.
    Kan du have en god 1. december.

    SvarSlet
  3. Ditte, tak i lige måde :-) Jeg håber næsten du skrev på arbejde, for det var da sent at være oppe :-)

    Ravheks, ja med solen følger frosten i dag, så vi skal passe på. Ha en god dag :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en rigtig dejlig dag !

    SvarSlet
  5. Her til morgen er himlen høj og blå herovre, hvor vi har nogle ganske glimrende tebirkes :-D
    Ikke fordi jeg ikke kan lide jeres - jeg blev bare temmelig overrasket første gang jeg fik noget helt andet end det, jeg forventede...
    Have a nice day´.

    SvarSlet
  6. Miri, det var det også :-)

    Tak i lige måde Ellen, jeg kan skam godt lide tebirkes, men må sige som dig, at når man har andet i forventning, så bliver man overrasket :-)

    SvarSlet
  7. Åh hvor det lyder som en dejlig dag!

    SvarSlet
  8. Charlotte, det var det og på lørdag tager jeg hele dagen hos min far igen, vi skal julepynte og julehygge :-)

    SvarSlet