lørdag, januar 02, 2010

GODMORGENSTUND

DSC00337 

Opskrift på lynboller blev fundet til morgen, så vi kunne sætte os til et morgenbord af den slags, jeg elsker, med blødkogt æg, rugbrød, nybagte boller, lækre oste og den sidste rest af sønnens hjemmebragte kage fik en tur i ovnen, så var den lige så god som ny.

3 dage er gået med at lave ingenting, og jeg har nydt det. Nu skal der bevægelse til, så en kælketur er på programmet; godt man har en datter, som holder de gamle forældre til ilden.

5 kommentarer:

  1. - og forsinket god morgen til dig, Lene. Superflot, som du har fået morgenrøden med; den kunne lige hoppe ind som illustration til Se nu stiger solen, eller I østen stiger solen op ;-)

    SvarSlet
  2. Mums, det lyder forjættende.
    Kør nu forsigtigt på den der kælk:-)

    SvarSlet
  3. og jeg startede dagen med udsalg 70% - en kælketur er nok egentlig en bedre ide:-)

    SvarSlet
  4. Tak for opskriften, den skal da afprøves. Og god kælketur, kære du ;-)

    SvarSlet
  5. Tak Conny, jeg måtte simplethen finde kameraet, det var så smukt et syn :-)

    Ravheks, jeg er hjemme igen, hel :-)

    Charlotte, udsalg kan jeg bare ikke med, jeg går i panik ;-) så hellere en kælketur :-)

    Tak Jeannette, og bollerne var gode, så de kan anbefales :-)

    SvarSlet