mandag, januar 04, 2010

KAN DET BETALE SIG?

Af og til undrer jeg mig over de summer, der bruges på reklame og anden PR, og i mit stille sind tænker jeg, kan det nu betale sig?

Det skal jeg ikke gøre mig klog på, der er folk med fine uddannelser, der bliver betalt for at gøre sig klog på det område.

Blot vil jeg sige, at jeg trods flere år med billeder rundt omkring i blogland af Medusas julepynt ikke var nået længere end til at synes, det var pænt hos andre, og jeg havde nok pynt her hjemme.

Min afdeling fejrede sin første jul som selvstændig afdeling, og der var skrevet breve til flere danske firmaer om støtte til julepynt.

DSC00321

Trip Trap, som ejer Rikki Tikki, som ejer Medusa, sendte masser af julepynt, der var engle med masser af fjer, der var lysestager med sjov pynt, der var julekrybber i strik og der var snemænd og små frække engle.

DSC00406

Nu ejer jeg og begge mine børn snemænd og engle (Salling havde udsalg lige før jul), jeg bliver glad af at se på dem, og på onsdag bliver de pakket ned sammen med al det andet julepynt, og fremover vil de være forbundet med min afdelings første jul.

DSC00411

17 kommentarer:

  1. Må indrømme at jeg også har købt min første lille Medusa nissemand i år.
    Kram Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe, velkommen her og tillykke med din nissemand, min søn på 22 sagde tak fordi jeg gav ham en engel, han syntes det var mest nisser, der lå i hans julekasse :-)

    SvarSlet
  3. De er altsaa spoejse, de smaa skaevmundede figurer. Dejligt med lidt nyt i julekassen. Jeg fik ogsaa nyt til min. :)

    SvarSlet
  4. Er det datteren, som står for det flotte glasfad?
    Hilsner fra en uden Medusa ;o)

    SvarSlet
  5. Tina, lidt nyt måtte der til :-)

    Sister, jep det er fødselsdagsgaven for 2 år siden :-)
    Så var der andre end mig ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg elsker de skæve medusa-figurer, men synes godt nok, de er lidt dyre... Det kan være, jeg skal holde lidt mere øje med de der udsalg ;o)

    SvarSlet
  7. Jeg ved knapt hvad Medusa er, men tænker tit på alle de DSB reklamer..... Istedet for at bruge pengene på reklamer så var det bedre om de sørgede for tog til tiden.....

    SvarSlet
  8. Det der med 'mærkevare-julepynt' har jeg slet ikke styr på - men det er da nogle skægge engle ;-).

    Her får julepynten ikke lov at blive fremme så længe som hos dig - 2. allersenest 3. juledag pakker jeg den væk. Der er julen slut i min optik ;-).

    SvarSlet
  9. Anette, mine figurer er også i den billige ende :-)

    Marianne, enig :-)

    Bente, jeg fastholder den gamle juletradition med at julen varer til helligtrekonger :-)

    SvarSlet
  10. Da julepynten blev pakket ned, væltede kamelen (altså Medusa-kamelen, og ikke mig...) over i én af de tre vise mænd, så begge brækkede en tak af kronen, så nu må der limes... (og her kommer så et Liselotte udtryk....)
    Håber dine sidste fridage nydes..

    SvarSlet
  11. Deres julekrybbe er fantastisk. Jeg tror, jeg bliver nød til at forære dem til nogen, jeg holder af:-) Ikke pga. reklame, men fordi jeg har set dem hos gode venner.

    SvarSlet
  12. Jette, dum som en kamel? Øv hvor træls. Jeg nyder rigtigt :-)

    Charlotte, jeg havde kun set den i keramik, som er skøn, nu har de også en i strik, den er vist billigere :-) Og det sidste er jo den bedste reklame :-)

    SvarSlet
  13. De er sjove dine små engle.
    Her er også lidt julepynt tilbage. Mine vinduer har små æbler, hjerter og stjerner hængene i de små ruder. Men snart skal det ned.
    En rigtig god dag til dig med kartoflerne:-)

    SvarSlet
  14. Tak Ravheks, i dag er det huset, der skal arbejdes på :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er de sjove, dem har jeg ikke set tidligere.
    Hvor vil det være dejligt, når du i fremtiden kan tænke tilbage på den første jul i afdelingen, når netop dette julepynt tages op af kassen. For mig betyder det meget at julepynt (samt alt andet) har en historie.
    Tak for info om Hans og Conny, det er mange år siden jeg sidst har set dem.
    Rigtig god fornøjelse med kost og spand.

    SvarSlet
  16. Tak Anette, jeg elsker også når julepynten har en historie :-)

    SvarSlet
  17. Du er lykkens pamjulefis - jeg er vild med Medusating og fik ikke købt nogen i år - og jeg havde ellers tænkt på snemændene. Nå men det når jeg jo nok. Imens vil jeg glæde mig med dig :-)

    SvarSlet