tirsdag, januar 05, 2010

JEG SIGER INGENTING

Planerne skal ikke ændres ifølge landmanden.

Vi skal stadig se på elementer til bryggerset i eftermiddag.

Vi skal stadig købe fødselsdagsgaver til datteren i eftermiddag.

DSC00423

Vi venter bare på en lastbil fra Fyn, som skal hente kartofler. Den har sådan set været på vej længe. Chaufføren og landmanden kan vældig blive enige om de bilister, der burde blive hjemme, så de ikke forårsager stop og trafikuheld på motorvejen i dag.

Jeg siger ingenting.

Og du siger heller ikke noget ;-)

slet ikke noget om at det er 24. år jeg skal købe gaver til datteren,

at det er 24. år at hun fylder år 8 dage inde i det nye år,

at det er 24. år hvor jeg har haft muligheden for at købe gaver lidt tidligere.

DSC00420

Nu satser jeg på postdanmark og landmanden  :-)

7 kommentarer:

  1. Kunne da godt være at landmanden skulle overveje, at ændre sine planer med det vejr.Jeg har heller ikke fået købt gave til på mandag, det har jeg også vist 18år.

    SvarSlet
  2. Der er flere svar muligheder her..
    1) Skal jeg komme og hjælpe?
    2) Jeg siger ingenting
    3) Hvem kunne vide at vejret ....

    Nå jeg vælger selv svar nr. 2

    SvarSlet
  3. Jeg siger heller ingenting :-D

    Min far har fødselsdag på søndag, den er heldigvis købt - forlængst. Ikke fordi det ligner mig. Men forid det var billetter som blev købt da de kom til salg - skulle jo ikke risikere at der blev udsolgt :-)

    SvarSlet
  4. Conny, de er ændret :-) Og angående gaver, så bliver vi nok aldrig klogere :-)

    Anne, jeg gad da godt at få besøg af dig ;-) men nok ikke i dag :-)

    Lone, dejligt at være på forkant :-)

    Tina, det er godt at vide :-)

    SvarSlet
  5. Nej Lene...jeg tænker også at det ikke lige er i dag jeg kommer forbi..Jeg kender ellers også et par ældre mennesker i Hals, der kunne trænge til en hånd :-)

    SvarSlet
  6. Åh ja Anne, det er hårdt i sådan et vejr med ældre mennesker, håber der er nogle i nærheden der kan hjælpe.

    SvarSlet