torsdag, marts 08, 2007

25 DEJLIGE

Mrsbaloui startede den i går, her er mit bud

Og vi bringer her en rettelse: de 25 dejlige blev oprindeligt startet af Zpitzen, tak for hjælpen Henriette ;-)

JEG GLÆDER MIG TIL

- at lyset fylder min dag
- at energien vender tilbage
- min rejse til Paris
- at mærke hvordan det er at blive 50
- årets første motorcykeltur
- når min afdeling flytter tilbage til sygehus Nord om lang tid
- når mit halstørklæde er strikket færdigt
- når min trøje er strikket færdig
- når mit kor skal have næste koncert
- jeg kan sidde på terrassen og drikke min te
- at være sammen med min familie
- at være sammen med min svigerfamilie
- mere latter med mine kolleger
- vores motorcykeltur til Norge
- når jeg får taget mig sammen til at genopfriske mit klaverspil
- jeg får købt nye guitarstrenge til min guitar
- jeg kommer i bedre form
- at prøve en nattevagt igen for første gang i tre år
- at kunne sove hele lørdagen pga ovenstående
- at se vores rododendron hæk blomstre for første gang (30 stk, det bliver da noget af et syn)
- min søn bliver student til sommer
- at se hvordan et udenlandsophold har påvirket vores datter
- begge vore børn finder det arbejde/uddannelse, der giver dem livsglæde
- at blive farmor/mormor, men først om MEGET lang tid - det sidste blot en note til evt. læsere fra Paris ;-)
- at møde nye mennesker

Hvad glæder du dig til? Saml evt. tråden op og send den videre.

3 kommentarer:

  1. fedt med 25 dejlige.. jeg vil nu godt pointere at det var Zpitzen der startede den i foregårs..

    men dejligt at se glæde i blogosfæren

    SvarSlet
  2. hej henriette du har fuldkommen ret, så det skynder jeg mig at tilføje ;-) og velkommen her
    Faktisk er det sjovt hvor mange tanker, der bliver sat i gang ved at skulle præstere 25 dejlige, det blev jeg helt forundret over.

    SvarSlet
  3. [Hos Lene har jeg set “25 dejlige” om 25 ting man glæder sig til. Hvem der har startet den synes jeg du skal læse hos Lene.
    ]

    SvarSlet