onsdag, marts 21, 2007

JEG VAR ADVARET

Andre har været ude i dag, så jeg tog det ad notam og havde både halstørklæde, pandebånd og handsker på.
Trods kulden var det dejligt at få lov til at traske,først var jeg lige hen forbi mine buske fra sidste år, jeg glæder mig til at kunne tage forsythiagrene ind i stuen.

I dag tog jeg turen langs markerne, ned til nordre kanal, som leder vandet fra grøfterne mellem markerne til Ryå.
Laika nyder traveturen og tager sig lige en lille svømmetur ind imellem.


Til sidst røg alt det varme tilbehør af, og humør og energi fik lige en tak opad,og så er det endnu mere godt i vente. Jeg skal jo til kor i aften, lige nu øver vi Shine your light og I will open up my heart, og så slutter vi af med This little light of mine, hvor vi alle må byde ind med solo i versene, og fruen her lever sine pigedrømme ud og skråler løs.

2 kommentarer:

  1. Jeg har været en "sofakartoffel" i dag - men jeg har fået bagt boller!
    Og i aften skal jeg lave påskekurv på arbejde ... glæder mig... :-)

    Mit kor er aflyst denne uge, vores dirigent er væltet på cykel og har brækket armen :-(

    SvarSlet
  2. Har du haft fri i dag Lizelotte? jeg har også været en sofakartoffel det meste af dagen.
    Det er farligt med det der cyklen ;-)

    SvarSlet