onsdag, marts 21, 2007

GISP

Godt nok skulle jeg slappe af i den her ferie, men da ikke så meget at vægten ligefrem viser det!

Nå men solen skinner dejligt, der er plads til en gåtur, og mon det er for tidligt at flytte Hosta og høstanemoner? Jeg er absolut ikke havekvinde, så haven er en kæmpestor græsplæne og så et par bede, der skulle være nemme at holde, men høstanemonerne og hosta er ved at kvæle rhodendronbuskene, så jeg må hellere gøre noget.

I går blev der udtyndet i træerne rundt om plænen, så der er en masse grene, der skal køres igennem flismaskinen. Jo foråret er ved at liste sig ind på os. Der er landmænd, der er begyndt at pløje, men vi venter lidt endnu.
I morgen er det arbejdsdag igen, det er vist godt nok.

Ha en god dag.

4 kommentarer:

  1. Ja, solen lokker og kalder. Jeg har været i haven, men kun for at sidde på havebænken og nyde en kop kaffe i solen. Venter lige lidt endnu med at begynde og rokere og rumstere....

    SvarSlet
  2. jeg tror også, jeg venter Jane

    SvarSlet
  3. Du kan sagtens flytte dem nu, Lene :-)

    SvarSlet
  4. Nå Ella så har jeg ikke den undskyldning ;-), men jeg har aftenvagt de næste to dage, så da kan jeg flytte dem

    SvarSlet