fredag, marts 02, 2007

IHHHH - AHHHH

Ja det er altså ikke et æsel der skryder, men mig der trækker forårsluft helt ned i lungerne. Hele min krop prikker og stikker dejligt efter en længe ventet gåtur. Jeg har det så godt nu.
Himlen på billedet ser slet ikke så lys ud som i virkeligheden, jeg kan mærke foråret.


Svanerne hygger sig ved vandhullerne



Sneen ligger her stadig, men der svinder noget hver dag.



Jeg er klar nu til en omgang oprydning, madlavning til mine to mænd og så en aftenvagt, før jeg holder weekend. Hyg jer

4 kommentarer:

  1. Sikke hvidt, der er hos dig... Hos mig grønnes det i hast.
    Vi har været forskånet for meterhøje snedriver, Ældstesønnen synes, at det har været lidt kedeligt, men heldigvis lysner og varmer det - og det tæller mere i dag.

    SvarSlet
  2. Ja, nu er det her, Lene - vi glæder os :-)

    SvarSlet
  3. Der er også grønt rundt omkring, men de store dynger sne tager sin tid at forsvinde. Din ældste ville sikkert nyde vore dynger ;-)

    SvarSlet
  4. ovenstående var til dig mrsbaloui

    Ella der er så skønt derude, foråret er en skøn tid og lad den blot komme stille og roligt, ikke noget med sommer før juni ;-)

    SvarSlet