onsdag, marts 14, 2007

MENNESKER MØDES

Endelig tog jeg mig sammen og slog to fluer med et smæk ( egentlig skulle det være tre fluer, men den ene fløj ;-) )

Først besøg hos blodbanken for at blive tappet,det var første gang i den her ombæring. Sidste gang, jeg var bloddonor, var før mine børn blev født. Enten er jeg ikke en pivskid mere, eller også har min smertetærskel rykket sig. Det kunne selvfølgelig også være nålene eller sygeplejerskerne, der er blevet bedre. Fakta er, at det gjorde slet ikke ondt, og DET syntes jeg som ung! Her mødte jeg en kollega, jeg ikke har set i 21 år. Hun kunne ikke kende mig, men jeg var jo også vældig ung dengang ;-), og jeg så meget op til hende som den erfarne sygeplejerske med teenagebørn, hun havde en dejlig omgangsmåde med teenagebørnene, der var indlagt på børneafdelingen, så jeg prøvede jo at aflæse "koderne"

Skoene, jeg ville have købt, fandtes ikke, så de passede mig, så mærkelig synes jeg nu heller ikke mine fødder er, men jeg må lede videre.

Og så mødte jeg jo Ella, hun var lige så rar og dejlig, som jeg regnede med, hun var.Det er underligt, hvordan man jo ved en masse om hinanden uden at have set hinanden, men det er lidt, som dengang man havde penneveninder, og så mødtes første gang.Man er lidt spændt og nervøs, og kort tid efter sidder man og snakker noget så godt sammen.

4 kommentarer:

  1. Lige netop sådan var det - yngste sagde om dig, at du har et dejligt smilende og venligt ansigt og jeg er så enig :-)
    Jeg hyggede mig meget - det må vi gøre igen, Lene :-)

    SvarSlet
  2. Det må vi gøre Ella :-)

    Tak Liselotte, næste gang må vi ha dig med

    SvarSlet
  3. Knuselskelige Ella og kærlig Lene... Aaah!

    SvarSlet