lørdag, september 15, 2007

HA !!!

De der quizzer er lidt skøre, jeg er 28 mentalt set og er Jesus, men så ændrede jeg på svarene, og i stedet for et klassisk romantisk drama foretrak jeg en eventyrfilm. I stedet for at tage på vandreferie rejste jeg hele jorden rundt. Hvor jeg før kunne leve af brød alene, elskede jeg nu pizza, og så blev jeg pludselig Tolkien. Verden er nem at bedrage.




logo
Hva er din mentale alder?

Mitt resultat:
28
Ta denne quizen på Start.no






logo
Hvilken historisk personlighet er du?

Mitt resultat:
J.R.R. Tolkien
Du er mannen bak fantasysjangeren, og den moderne tids aller mest populære eventyrforteller. Din fantasi er enorm, som også din kunnskap om historie, språk og kulturer. Du er en skapende person, og du kommer til å skape mye stort i ditt liv, og bringe glede til mange hjerter.
Ta denne quizen på Start.no

11 kommentarer:

  1. Ja de der fjollede de der quizzer. Min mentale alder var 16 ... det kan da vist SLET ikke passe, sådan en voksen dame som mig!

    Tolkien er da også en supersej person at være ... for hulen da!

    SvarSlet
  2. Nej Lizelotte, det kan da overhovedet ikke passe, 12 år yngre end mig? ;-)er det ikke kun 9?
    Tolkien er slet ikke så dårligt et valg ;-)

    SvarSlet
  3. min mentale alder var 24, det skal saamaend nok passe (altsaa at jeg er SAA gammel) ... ind i mellem :-)

    SvarSlet
  4. Det må være alt det bloggen, der giver os den alder, Susan ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg har altid følt, at vi har et eller andet til fælles, Lene. Jeg er også 28! ;o)

    SvarSlet
  6. Har ikke lige testet alderen, men prøvede også den anden 2 gange... først var jeg Dronning Vicktoria og bagefter Jesus, og det var også kun en rejse og et måltid der blev ændret i??? Jeg ville da gerne ha' været Einstein... så kunne jeg bedre forklare dagens frisure;-)

    SvarSlet
  7. :-) kagekone, hvad mon kriterierne er for de forskellige personligheder?

    SvarSlet
  8. velkommen Nina i de unges rækker ;-)

    SvarSlet
  9. Jesus vil åbentbart ikke vises, ihvertfald ikke hos mig. Havde virkelig regnet med at du blev Mrs. Nigthingale, nå pyt, Jesus og Tolkien er også fine.

    SvarSlet
  10. Mon hun overhovedet er med, sister bonde? :-) Indtil nu er det kun dronning Victioria, jeg har set nævnt.
    Men tak for din tillid til at jeg ville kunne leve op til hende :-)

    SvarSlet
  11. Jeg er lige blevet 20 år yngre 24 år :-)

    SvarSlet