onsdag, september 05, 2007

MOR?

Han stod der, voksen og flot, jeg synes, han er kommet til at se ældre ud, efter han er begyndt at arbejde.

”Vil du gøre mig en tjeneste?” Mandeklubben mødes i aften, og de manglede lige nogle boller, og da sønnike først skulle have bandaften med teenager, kunne han ikke nå selv at bage dem.

Nu er der bagt boller til dem, sesamboller fra Karolines, og der er bagt Speltboller til os andre.


”Du er verdens bedste mor, og det må du godt skrive på din blog” efterfulgt af et kys på kinden.


Kærlige ord kan jeg aldrig få for meget af :)

18 kommentarer:

  1. Åh de der store unger! At se dem fungere, at se dem så voksne . . . det fryder bare et moderhjerte!

    Bollerne ser lækre ud - det ender med at jeg må hjem og bage... :-)

    SvarSlet
  2. Det er en skøn fornemmelse Lizelotte og her får jeg jo arbejdsgiverens bedømmelse også :-)

    SvarSlet
  3. Helt enig i sønnens bedømmelse. De kan det der med at trykke på de rigtige knapper, så vi elsker dem noget så inderligt - for ever.

    SvarSlet
  4. jep sister bonde ;-)

    SvarSlet
  5. - og så ér der vist også noget med os mødre og vores sønner ;-)

    SvarSlet
  6. Min er ellers i et sent pubertetsoprør mod sin mor, men det er godt når vi får sådan nogle dage som i dag. Men min datter som er et år ældre, giver mig også så meget, og da det er mig, der har været holdepunktet i alt, fordi deres far altid arbejdede, da de var små, så har jeg meget tætte bånd til dem begge.

    SvarSlet
  7. Hvor er han heldig, ham sønnen, at du kræser for ham med lækre nybagte boller. Dejligt at han sætter pris på det!

    SvarSlet
  8. Åhhh, dejlige unger, store som små!!!!:o)

    SvarSlet
  9. alle har sagt "alt" men hvor er jeg enig, vores børn kan få os til mangt og meget. Og sikke nogle boller mums

    SvarSlet
  10. .. og af og til skal der såmænd ikke så meget til før man er verdens bedste mor ... står man og mangler en plade med boller kan det være et kæmpe problem ... men dejligt at han skønnede på dig og hjælpen. Åh hvor er det godt at kunne hjælpe dem - syns du ik?

    SvarSlet
  11. På arbejde den anden dag, overværede jeg en samtale mellem to herrer, de snakkede alder... Den ene siger: " Vor dreng bliver 60 næste gang",.. begge var over 80 år. Det jeg vil sige er, at uanset hvor gamle vi er, bliver de ved med at være "vor dreng" og kan sno os....

    SvarSlet
  12. madame, han er heldig og han ved det, men det er jeg også :-)

    Det er de Nina :-)

    Anne, vi er nemme at overtale og bollerne er altid en succes

    fru koch, det er godt at kunne hjælpe, der er andre ting de må klare selv, også selv om det er hårdt, men boller det kan jeg klare :-)

    Jette, de bliver ved med at være vore børn, altid :-)

    SvarSlet
  13. Lene, det er jo ekstra lækkert, hvis han er i den der oprørs-periode. Så skønner man ekstra på de gode stunder.

    SvarSlet
  14. Lizelotte, det lyder så voldsomt, når jeg ser det på skrift, det er et stille oprør ;-) han skal bare sætte alt jeg siger til diskussion, og det er ind imellem trættende, men det er vist ved at ebbe ud ;-)

    SvarSlet
  15. Hvor skønt!! - og hvor skønt at have sådan en mor, du fortjener da al den kærlighed fra din voksne søn :)

    SvarSlet
  16. tak Iduna og velkommen her

    SvarSlet
  17. Der findes altså ikke noget bedre end kærlig ros fra ungerne... det skulle da lige være, når man pludselig opdager at ungen er voksen og kan selv og er et helt igennem sympatisk og dejligt menneske, som også andre sætter pris på at være sammen med. Så overlever man let at der lige "dumpes" 1 sort sæk fuld vasketøj, som gerne må være rent og tørt når weekenden er omme ;-)

    SvarSlet
  18. kagekone, det gør vi :-) Lykken er at se sine børn kunne begå sig sammen med andre mennesker.

    SvarSlet