fredag, september 21, 2007

KRYDS I KALENDEREN

Jeg skal ikke lave aftensmad i aften, og jeg glæder mig til at sætte mig til bords, uden at jeg ved, hvad menuen er.

Vores motorcykelbekendt, som kørte galt, har inviteret os, der sad ved hende til ambulancen kom, til spisning på en lokal kro.

Det er lutter hyggelige mennesker, så vi skal nok få grinet og snakket. Motorcykler, Norgestur og landbrug bliver helt sikkert emner, der kommer på banen.




Så nu må vi hellere se, om det pæne tøj kan bruges, jeg må vist hellere få strøget lidt. Her i huset bliver tøjet tit først strøget, når jeg skal bruge det.

Ha en dejlig fredag aften.

10 kommentarer:

  1. Lene I må have en rigtig god aften, det har du fortjent, som du stæser rundt og passer på andre hele tiden.

    SvarSlet
  2. Jeg læste med da du fortalte om ulykken og var berørt, det er godt, at det hele er end godt.
    Nyd middagen, det er meget betænksomt af hende, at tænke på jer der var der, da det gjaldt - man forventer ikke tak eller middag, men det varmer alligevel.
    Mit strygetøj lever som dit...

    SvarSlet
  3. tak Kaja :-)

    Helle, ja og vi har ikke set dem længe, så jeg er spændt på hvor godt gående hun er nu.

    SvarSlet
  4. Rigtig god aften - god idé at markere at alt endte (forholdsvis) lykkeligt!
    Jeg stryger heller aldrig før lige-før-brug, dels er jeg doven på det område - dels har jeg ikke et walk-in-closet hvor det nystrøgne kan hænge frit og uden kontakt til den øvrige garderobe - og så er det strøgne altså tit krøllet når det hives frem fra trængslen ;-)

    SvarSlet
  5. Hav en rigtig god aften
    Jeg må vist tilbage i din blog?
    ca. hvorlangt?
    uanset hvad..godt det (ulykken) endte godt...kan jeg forstå..var det dig der kørte galt???
    Py ha

    SvarSlet
  6. Sikke en forskrækkelse, men hvor var det godt, at det ikke gik værre med jeres bekendt. Håber, du får en hyggelig aften!

    SvarSlet
  7. Vi stryger også først når det skal bruges, tænk hvis det hang i skabet og blev krøllet. Så kunne man starte forfra, og det gider vi ikke bruge tid på.

    Håber jeres mc-bekendt er ovenpå igen og at I får en dejlig aften.

    SvarSlet
  8. Rigtig god fornøjelse, Lene!

    SvarSlet
  9. Jeg stryger heller ikke tøjet før det skal bruges og så er det jo også ny-strøget, hø hø..... Det lyder som en fin sammenkomst du skal til, hvor man krydre det alvorlige med noget behageligt. Sådan skal det være.

    SvarSlet
  10. et cetera, det var hyggeligt og godt at se vores bekendt på benene igen.

    Anne, prøv at klikke på linket, jeg satte ved, men det var ikke mig, der væltede.

    madame, det ku lige så nemt være gået meget værre, så vi nød aftenen sammen

    kagekone, jeg er ikke alene kan jeg fornemme, og det er jo dejligt :-)

    tak Nina

    Mariannne, :-) og det var en god aften.

    SvarSlet