torsdag, oktober 01, 2009

COUNT THE BLESSINGS

Solskinsvejr hele vejen hjem

Ingen træthed i dag

Snart færdig med kartoffeloptagningen (ca. 2 uger før tid, men landmanden har jo også taget op siden først i juli, som var 3 uger før tid)

Modtagelse af ny sygeplejerske, som vi nåede at ansætte inden ansættelsesstoppet. Ingen risiko for at hun går på barsel, fødselsår ligger tæt på mit ;-)

Snak med søster i telefon om vores far

Kylling sat over, skulle gerne ende som hjertesundt fyld i tarteletter

Regitze har åbnet sin butik med hjemmelavede cremer

Og lysten til at gå en tur i mørket ligger og lurer, så måske får jeg genoptaget gåturene i aften.

Count your blessings ;-)

5 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt overskud du har i dag, Lene - jeg kan ikke sige helt det samme ;O)
    Jeg vil straks kigge på Regitzes nye netbutik, tak fordi du fortælle rom det!

    SvarSlet
  2. Så flink du er da. Lager god og sunn mat. Ordner og styrer.
    Har ikke det overskuddet i dag nei. Har trøstespist i dag. Og det var ikke rugknekkebrød nei. Desverre.
    Får trimme litt ekstra på treningssenteret i morgen.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlet
  3. Madame, jeg kan ganske enkelt ikke huske hvornår jeg sidst har haft overskud efter en arbejdsdag, desto større er glæden i dag :-) Og jeg håber for dig, at du har det bedre i morgen; selvom alt går hurtigt i dagens Danmark,så må man godt give sig tid til at komme ovenpå :-)

    Astrid, jeg håber du har det bedre i morgen, og her er det heller ikke hver gang at det er knækbrød, der er trøstespise :-)

    SvarSlet
  4. Hehe - ja, og 'Choose your battles' :-)
    Nogle gange er humøret og temperamentet mest til det ene og andre gange mest til det andet.

    Det var da rart at høre, at du har sprudlet i dag.

    Nogle gange er det nu meget rart med modne damer, kan jeg kun være enig i. De bliver ikke gravide, har ikke små børn og dermed barnesygedage, og endelig bliver de meget sjældent syge selv.
    Men dette er jo
    rendyrket 'racisme', så det sagde jeg slet ikke :-D

    SvarSlet
  5. Ellen, jeg hørte det heller ikke :-) Jeg nyder dog,at vi er en blanding af unge og gamle i fællesskab, men jeg synes, det er stærkt når kolleger ældre end mig skifter job, længe leve en livslang trang til udvikling og udfordringer.
    Og choose your battles er lige nøjagtig det, der sommetider er svært ;-)

    SvarSlet