lørdag, oktober 10, 2009

MENS DU SOV


Landmanden var rigtig træt efter mange lange arbejdsdage, så selvom fjernsynet har kørt non-stop fodboldoptakt, faldt han i søvn, efter vi havde nydt eftermiddagsteen sammen. Min skridttæller viste 6300 skridt, da jeg gik fra arbejde.

Og nu ved jeg, at jeg er på vej tilbage til gamle takter:


3 km travetur
Lagt to hold tøj sammen
Strøget tøj
Sat vaskemaskine i gang
Tømt opvaskemaskine
Lunet frikadeller, som sammen med godt rugbrød og rødkål, blev forretten
Lunet oksekødssuppe (Mou stod for tilberedningen) og puttet masser af kød-og melboller deri.

Og så blev landmanden vækket, nu er han klar til fodbold ;-)


Men allerbedst, sønnen er på vej i bus, så kan sådan en lørdag aften ikke blive bedre.

13 kommentarer:

  1. Og efter alle de præstationer fortjener du (I) en rigtig dejlig afslappende lørdag aften.

    Knus fra engens land ;-)

    SvarSlet
  2. Tilbage til de gamle takter - det lyder dejligt :-)
    Her står også fodbold på programmet. God kamp og fortsat god og hyggelig lørdag aften.

    SvarSlet
  3. Fine skyer, der...

    Jeg har i øvrigt tagget dig, så du kan godt fin-tune kameraet ;)

    SvarSlet
  4. Jeannette, vi har slappet af og nydt aftenen :-)

    Johanne, det føles også rart :-)

    Tak Lizelotte, og jeg er begyndt at scanne hjemmet for rødt :-)

    SvarSlet
  5. Ja nå er kvelden over, men god morgendag vil eg seie :)
    Eg likar så godt å lese det du skriv :)

    SvarSlet
  6. Det lyder som en hyggelig men arbejdsom dag. Jeg har dasket rundt i Göteborg. Der har jeg set flere mennesker på 6 timer, end jeg almindeligvis ser på 6 dage!

    SvarSlet
  7. Godmorgen, Lene, det lyder som en dejlig dag, du havde i går. Hvor er det flot, at du gik så mange skridt på jobbet.
    Varme klem til dig!

    SvarSlet
  8. Som altid fuld af energi, men nu må du love mig at holde søndag!!!

    SvarSlet
  9. Så fint å høyra at du er komen i gang igjen....
    Ha ein fin søndag!

    SvarSlet
  10. Her stod også på fodbold, ikke jeg men manden.

    SvarSlet
  11. Lene - jeg har lagt en lille udfordring til dig paa min blog. Den kan godt risikere at fylde lidt flere skridt paa skridttaelleren. :)

    SvarSlet
  12. Hold da op, for et energiboost du lige har fået. Det må føles godt at være 'back on track'.

    Jeg håber du har et godt strikketøj... eller holder du meget af fodbold?

    Stakkels John sad og så kampen helt alene i går. Tim er aldeles ligeglad med DK/S og vi piger er totalt blanke over for fodbold :-D

    SvarSlet
  13. Tak Marie :-)

    Charlotte, dejlgt med sådan en tur over vandet, jeg har faktisk aldrig været i Göteborg :-)

    Madame, dagen efter nærmede tælleren de 7000 efter arbejdsdagen :-)

    Fru koch, det gjorde jeg, spiste kage så det stod ud af ørerne :-)

    Ruth, det blev en god søndag med gæste bud og selv på gæstebud efter arbejde :-)

    Conny, og der blev råbt ind i mellem her i stuen :-)

    Tina, det gør jo slet ikke noget :-)

    Ellen, jeg læste :-)

    SvarSlet