tirsdag, oktober 27, 2009

STILSTAND

Er man syg, så er man syg, punktum! Og det skulle så lige komme fra landmanden, som går ud og arbejder uanset hans tilstand, selv med et ben, som havde været i en kartoffeloptager!

Nå men jeg fulgte hans råd, så jeg sover, sveder og drikker te, nu er det heldigvis begyndt at lysne, både udenfor og herinde.


Og i brændekurven med strikketøj, som jeg har taget med herop i sommerhuset, fandt jeg en biblioteksbog, den havde jeg helt glemt.


Det er slet ikke så ringe endda.

17 kommentarer:

  1. En rigtig god bog, Lene. Jeg er også i gang med Arseniktårnet, og den kan anbefales.

    Håber te og afslapning hjælper dig. God bedring ønskes du herfra.

    SvarSlet
  2. God bedring skal lyde herfra.

    SvarSlet
  3. Tak Helle, jeg er også i gang nu, den har indfanget mig :-)

    Tak Lise :-)

    SvarSlet
  4. Slapp av og kos deg med boken
    Fortsatt god bedring.
    Og ha en god dag

    SvarSlet
  5. God bedring og nyd din bog.. Der er ikke andet at gøre..

    SvarSlet
  6. Jamen Lene dog...rigtig god bedring
    :-)...jeg skulle (også?) lige i gang med Arseniktårnet,inden den sådan rigtig fængede ..men det gjorde den så :-)

    SvarSlet
  7. God bedring - hvis du ellers har lyst at lægge bogen fra dig :-)

    SvarSlet
  8. Der ER ikke andet at gøre - så pas på dig og hyg dig, indtil det er ovre igen.
    God bedring. :)

    SvarSlet
  9. Jeg håber og synes jeg hører det går fremad. God bedring - du ser nu ud til at hygge dig meget godt. Din mands tankegang kender jeg rigeligt her fra huset, hvor jeg nærmest må sidde på maven af min mand for at presse ham tilbage i dynerne hvis han har feber og f.eks. influenza. jeg synes det er meget usmart at tage på arbejde på HTX med 40 lærere på et lærerværelse og 3-400 elever, som han så kan smitte. Mænd tror tilsyneladende de er usårlige.

    SvarSlet
  10. Rigtig god bedring.....

    SvarSlet
  11. God bedring! Jeg læste Arseniktårnet i sommers - kan varmt anbefales.

    SvarSlet
  12. God bedring. Hva synes du om boka?

    SvarSlet
  13. Rigtig god bedring Lene.
    Det er sku da dejligt at vaere i sommerhus, naar man er syg. Saa faar man ikke daarlig samvittighed over alt det, man ikke naar. Nu skal du bare nyde det - husk det:-0

    SvarSlet
  14. Sender kærlige godbedringshilsner og håber på snarlig bedring.

    Knus fra engen ;-)

    SvarSlet
  15. Kloge ord fra Manden !
    Rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
  16. Ikke så dårligt endda! Hyg dig.

    SvarSlet
  17. Tak alle sammen. Strepsil, 16 timers søvn og varm hyldebærsaft gjorde underværker, så jeg var tilbage på arbejde igen i dag, kun med en let forkølelse :-)

    Og bogen? Den har jeg skrevet et indlæg om, måske skulle jeg ikke have læst den mens jeg var syg ;-)

    SvarSlet