mandag, december 29, 2014

TILBAGE TIL NORMALE TILSTANDE

P1010493

Mandag er store afrejsedag, datter og kæreste skulle med tidligt fly, da datteren skulle arbejde i dag. Søster er draget videre på sin nordjyske juletour og sønnen drager af sted med fly i eftermiddag. Jeg får det bedre og bedre og er meldt klar til nytårsaften/nat på arbejde. Der er kontorarbejde, der skal gøres, der er køleskabe, der skal styr på efter julegæster og julemad. Der er ferieønsker for restferie, der skal sendes. Men det kan gøres i et stille og roligt tempo, og med en underskøn udsigt har jeg tålmodighed til det hele. Glædelig 5. juledag til dig.

P1010495

P1010496

12 kommentarer:

  1. Ja, det er så småt tilbage til hverdagen igen.
    Jeg er bare glad for, at jeg ikke skal på arbejde - der var kommet et pænt lag sne i nat hos os.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg elsker sne, og har som regel ikke haft problemer med at køre i sneen. Men jeg har stadig en fridag tilbage :-)

      Slet
  2. Hverdagene må vente til næste mandag, her er vi så småt ved at købe ind til nytårsaften, som skal holdes her med udsigt over havn og by.. Vi håber på en flot aften og nat, så vi kan se himlen blive oplyst i oceaner af farver. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, lækker med så lang en juleferie. Jørn glæder sig til at kunne se fjernsyn hele aftenen og natten med, hvis han har lyst til det. Jeg skal jo arbejde :-)

      Slet
  3. Synes denne sne har været en ekstra julegave med denne sne og frost :)

    SvarSlet
  4. Du har da nogle skønne udsigter! Dem kunne jeg godt bruge her inde i byen, men man kan jo ikke få det hele, og jeg holder faktisk af at bo i byen, jeg vil nærmest sige, at jeg elsker København, hvor jeg har boet siden 1980, og jeg kommer formentlig aldrig herfra.:-)

    Det er rigtig godt, at du nu er meldt klar til arbejde nytårsnat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, jeg nyder at være i København, men er også glad for mit hjem :-)

      Slet
  5. Det er vist godt, du lige har en dag ekstra til at komme dig, inden arbejdet kalder.

    SvarSlet
  6. Dejligt med rolig tempo, og opgaverne bliver krydret med denne smukke udsigt.
    I dag er så dagen før det store brag. (6. juledag). Ønsker dig en dejlig daag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Abildjyde, ja jeg håber min indgang i det nye år bliver stille og roligt. Det betyder nemlig også, at andre skånes for indlæggelse netop i det tidsrum, jeg har nemlig akuttjansen fra 19 - 7 :-)

      Slet